تکنولوژی

چطور ارز دیجیتال سولانا بخرم

شبکه ارزهای دیجیتال سولانا دارای یک شبکه پرداخت منبع باز بر اساس بلاک چین بوده و این نوع ارزهای دیجیتال برای اولین بار در سال ۲۰۱۷ توسط سه گروه مهندسی اینتل، سابقاً Qualcomm و Dropbox ساخته شد.

در سال ۲۰۲۰، CoinLis عرضه عمومی ارز دیجیتال سولانا را معرفی کرد، که طی آن ۸ میلیون سولانا با هزینه کل ۱۷۶ میلیون دلار فروخته شد. این تنها ۱٫۶ درصد از کل عرضه این سکه است.

Solana یک پروتکل تک زنجیره ای و دارای مجوز انبار است که هدف آن تمرکز بر اطمینان از مقیاس پذیری بدون به خطر انداختن تمرکززدایی یا امنیت است. در واقع، پرسشنامه می‌تواند تا ۵۰٬۰۰۰ تا ۶۵٬۰۰۰ تراکنش در ثانیه را با استفاده از مکانیزم بررسی موجودی پردازش کند. برخلاف سایر ارزهای دیجیتالی مانند Polkadat و Atrium 2، سولانا دارای بلاک چین منحصر به فرد است و عملیات خود را به سایر زنجیره‌های بلاک چین برون سپاری نمی‌کند.

کیف پول‌هایی که ارز دیجیتال سولانا ساپورت میکنه

در حال حاضر کیف پول‌های متنوعی برای ذخیره ارز دیجیتال سولانا وجود ندارد و تنها کیف پولی که می‌توان برای ذخیره ارز دیجیتال سولانا استفاده کرد، Trust Wallet است.

البته از کیف پول‌های ارز دیجیتال سخت‌افزاری که می‌تواند از سولانا پشتیبانی کند، کیف پول سخت‌افزاری Ledger Nano Sاست.

البته کیف پول تحت وب، به نام SolFlare وجود دارد که به عنوان کیف پول تحت وب می‌تواند یک گزینه برای ذخیره ارز دیجیتال سولانا محسوب شود.

اگه نمیدونید چطوری ارز بخرید مطلب چطور ارز دیجیتال بخریم رو حتما بخونید!

آینده ارز دیجیتال سولانا چی میشه

ارز دیجیتال سولانا توانسته‌است با FTX در صرافی غیر متمرکز سریوم، همکاری داشته باشد و این نشان دهنده رشد آن در دوره اخیر بوده‌است.

دومین همکاری که رز دیجیتال سولانا در دوره اخیر داشته‌است، همکاری با چین لینک است.

علاوه بر این ارز دیجیتال سولانا توانسته‌است با همکاری خود در پروژه تتر، USDT را به اکوسیستم وارد کند.

علاوه بر این ارز دیجیتال سولانا در تلاش است که زمان تولید بلاک خود را کاهش داده و آن را به ۸۰ میلی ثانیه برساند.

روش خرید ارز دیجیتال سولانا

کاربران ایرانی برای خرید ارز دیجیتال سولانا، می‌توانند از صرافی‌های معتبری هم چون صرافی بایننس استفاده کنند. برای خرید سولانا در این نوع صرافی، اولین کار این است که در سایت بایننس ثبت نام کنید.

از بالای صفحه، گزینه trade را انتخاب کرده و سپس سربرگ Advance را انتخاب کرده و وارد این صفحه شوید. بعد از اینکه گزینه Advance، را انتخاب کردید، واردصفحه ای خواهید شد که می‌توانید خدماتی هم چون خدمات سایت، فهرست انتخاب، نمودار قیمت و لیست سفارشات بازار، لیست معاملاتی، قسمت ورود سفارش و دارایی ارز دیجیتال را مشاهده کنید. بعد از اینکه وارد قسمت ورود ثبت سفارش شد، وارد پروسه خرید شوید.

تارا قهرمانی

تارا قهرمانی هستم، عاشق نویسندگی هستم و پنج ساله که تو حوزه های مختلف تکنولوژی، مد و فشن و... فعالیت میکنم. ممنون میشم نظرتون رو درمورد مقالاتی که نوشتم از قسمت درج دیدگاه بهم بگید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا