دنیای مد

چی بپوشم واسه شوهرم؟

برخی از خانم‌ها همواره این سؤال در ذهنشان بوده که چی بپوشم واسه شوهرم؟ در پاسخ به این سؤال پرتکرار باید گفت زنان باید در خانه و برای شوهران خود آرایش و دلبری کنند، یک خانم زن برای شوهرش که شریک زندگی و یار و مونس‌دائمی یا حتی پدر فرزندانش می‌باشد، زینت و دلربایی کند. شما می‌توانید برای تجربه رابطه جنسی دل پذیرتری، دست به انتخاب‌های متفاوتی بزنید. با به‌کارگیری سلیقه و کمی دانش، لباس‌هایی تحریک کننده و جذاب برای رابطه جنسی برگزینید و کیفیت رابطه جنسی خود را با پوشیدن این نوع لباس‌ها بهتر کنید.

پوشیدن لباس مردانه برای جذب آقایان

پوشیدن لباس‌های مردانه

شاید به نظرتان مسخره باشد اما بسیاری از مردان عاشق دخترانی هستند که لباس‌های آن‌ها را بپوشند، بخصوص اگر سایز لباس برای دختر بزرگ هم باشد. این حس مانند این است که لباس آن‌ها شما را احاطه کرده‌است. بسیاری از زنانی که لباس یا تی شرت همسرشان را می‌پوشند ادعا می‌کنند که دوست دارند عطر و بوی او را استشمام کنند و اینگونه علاقه خودشان را به مردان ابراز می‌کنند.

پوشیدن لباس‌های تنگ

فکر می‌کنید به غیر از این که دوست داریم دیگران اندام مان را تحسین کنند، دلیل دیگری نیز برای پوشیدن لباس‌های تنگ و چسبان وجود دارد؟ مردان نیز دقیقاً همین حس را به شما دارند.

مردان دوست دارند برجستگی‌های بدن پارتنرشان را ببینند و وقتی شما لباس تنگ تن نما می‌پوشید، همه حواس مردان را به خود جلب خواهید کرد. آراسته و شیک بودن باعث می‌شود به طرز زیرکانه ای همیشه جذاب به نظر بیایید. مردان عاشق این هستند که برایشان آراسته و زیبا باشید و از لباس‌های محرک استفاده کنید.

شلوارک بپوشید

شلوارک‌ها از جذابترین لباس‌هایی که باعث تحریک مردان می‌شوند هستند و لباس‌هایی کاملاً تابستانه هستند که در کمد همهٔ ما وجود دارند. ما فکر می‌کنیم که شلوارک برای مردان جذاب است، در حالی که بسیار بسیار سکسی می‌باشد. اما یادتان باشد، شلوارک اگر گشاد و خیلی بلند باشد واقعاً مردان را ناامید می‌کند. اما قبل از پوشیدن شلوارک برای تحریک شوهرتان یادتان باشد به پوست پاها و بهداشت آنها خود رسیده باشید.

تاپ‌هایی با سرشانه‌های باز

مردان واقعاً به این تاپ‌ها علاقه دارند زیرا این مدل تاپ‌ها تنها قسمتی از بدنتان را در معرض دید آن‌ها قرار می‌دهند، مردان به دلایل خاصی به قسمت‌های اطراف گردن و شانه‌ها و بالای سینه که اغلب به آن‌ها دکلته می‌گویند علاقه زیادی دارند و این قسمت را خیلی سکسی می‌بینند، پس سعی کنید در استفاده از لباس تحریک کننده، بیشتر به قسمت‌های حساس و خاص بدن تان فکر کنید و نه قسمت‌های خیلی سکسی.

پوشیدن سوتین های جذاب برای همسر خود

تأثیر لباس زیر زنانه در رابطه جنسی با شوهر

لباس زیر زنانه در زیبایی و بهتر دیده شدن زن بسیار کمک می‌کند و همچنین نقش مهمی در تحریک شوهر در رابطه جنسی دارد پس برای تحریک شوهر لباس زیر نقش مهمی دارد. ولی باید نکات استفاده از لباس زیر را حتماً بدانید:

  • استفاده از سوتین و شورت های نخی و نرم.
  • استفاده از لباسهایی که در دوختشان از پارچه کمتری استفاده شده تا نمایانگر زیبائیهای بدن شما باشد.
  • برای ایجاد جذابیت بیشتر از لباسهای آزاد یا لباسهای بدن نما که کمتر بدن زن را می‌پوشاند استفاده کنید.
  • استفاده از لباس زیر با ترکیب رنگ بدن شخص، بسیار محرک و هوس برانگیز می شود

انتخاب رنگ‌های تحریک کننده

یکی دیگر از موارد تأثیر گذار و مؤثر در لباس زیر در تحریک جنسی که فوق‌العاده روی تحریک پذیری به خصوص در آقایان تأثیرگذار است، رنگ است. به‌کارگیری رنگ‌های تحریک کننده برای لباس زیر می‌تواند برای آقایان به شدت هیجان انگیز باشد و میل و کشش آن‌ها در برقراری رابطه جنسی را بیشتر کند. در این بین معمولاً رنگ‌های تند و آتشین مانند رنگ قرمز، نارنجی یا زرد پیشنهاد خوبی است. با این حال باید توجه داشته باشید که برای همه افراد این موضوع صادق نیست. توصیه می‌شود با توجه به شناختی که از همسرتان دارید و با توجه به سلیقه وی رنگ مناسب را انتخاب کنید. هم چنین از انتخاب رنگ‌هایی که به هر دلیل با رنگ پوست یا آرایش شما هم خوانی ندارد بپرهیزید.

نحوهٔ نگهداری از لباس زیر

لباس زیر خودرا با دست بشویید یا اگر توسط خودرو لباس‌شویی اینکار انجام می‌دهید بهتر است برنامهٔ ماشین لباس‌شویی را بر روی درجه لباسهای حساس قرار بدید زیرا اگر دمای بالاتری را انتخاب کنید باعث می‌شود تا بافت لباس زیرتان آسیب ببیند و زود از بین برود.

بدن خود را معطر نگه دارید.

بوی بدن یکی از پر کشش‌ترین جاذبه‌های جنسی است که می‌تواند شریک زندگیتان را به سوی شما جذب کند. شما باید در تمام مواقع خودتان را تمیز و کاملاً تر و تازه نگه دارید. فراموش نکنید که بدن خود را بشویید و از خوشبو کننده‌ها استفاده کنید. می‌توانید از خوشبو کننده‌هایی استفاده کنید که حاوی مواد محرک هستند. این امر بیش از پیش شوهرتان را تحریک خواهد کرد.

داشتن تناسب اندام

این یک حقیقت است که یک بدن متناسب و سالم جاذبه جنسی را تا حد بسیار زیادی افزایش می‌دهد. زمانی که تناسب اندام داشته باشید، اعتماد به نفستان افزایش پیدا کرده، بدنتان راست می‌ایستد و زیباتر راه می‌روید. باید بدانید که بدن قرص و محکم خیلی جذاب تر از بدن گوشتی و شل است. زمانی که احساس کنید قوی، سالم و جذاب هستید، بهتر راه می‌روید و شوهرتان هم متوجه این جذابیت و زیبایی شما خواهند شد.

یک بدن متناسب و سالم، خیلی جذاب تر است و برای اینکه بتوانید از نظر فیزیکی به تناسب برسید، باید چربی‌های بدن خود را از بین برده، جریان خون را در بدن خود به گردش بیندازید و حرکات استقامتی، و هوازی (ایروبیک) انجام داده و از رژیم غذایی سالمی استفاده کنید.

تارا قهرمانی

تارا قهرمانی هستم، عاشق نویسندگی هستم و پنج ساله که تو حوزه های مختلف تکنولوژی، مد و فشن و... فعالیت میکنم. ممنون میشم نظرتون رو درمورد مقالاتی که نوشتم از قسمت درج دیدگاه بهم بگید.

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا