سبک زندگی

چی بخرم برای سالگرد ازدواج

سالگرد ازدواج بی شک یکی از رویدادهای زیبا در زندگی هر زوجی است. با یادآوری این روز و مرور خاطرات آن می‌توانید عشق را در وجودتان شعله‌ور کنید؛ بنابراین یاداوری سالروز ازدواج و هدیه سالگرد ازدواج نیز بسیار مهم است.

اگر می‌خواهید برای خرید هدیه اقدام کنید، باید ایده‌های زیبا و جدیدی برای این‌ کار داشته باشید. اما چه هدیه‌ای می‌تواند برای سالگرد ازدواج مناسب باشد؟ ما در این مقاله به شما راهکارهایی را ارائه خواهیم داد تا با کمک آنها بتوانید متفاوت‌ترین سالگرد ازدواج را برگزار کنید.

آباژور چهره

می‌توانید بهترین و خاطره انگیزترین عکس دو نفره خود و همسرتان را روی یک آباژور سفارشی چاپ کنید و به همسرتان هدیه دهید.این‌گونه همیشه عکس خود را درخشان می‌بینید حتی اگر چراغ خاموش باشد.

آلبوم عکس خاطرات دونفره

از نخستین عکس‌ها و لحظات خاص دونفره‌تان از اوایل آشنایی تا کنون انتخاب کنید. حال تمام این مجموعه عکس‌ها را روی یک فتوبوک چاپ کنید. در بعضی صفحات هم نوشته، تاریخ و لوکیشن آن عکس را ذکر کنید.

این هدیه همسرتان را از اعماق قلب خوشحال می‌کند. چون به زیبایی تمام نشان می‌دهید مسیر عشقتان چقدر اهمیت دارد.

رزرو هتل

در یک هتل خوب اتاق رزرو کنید و یک شب عالی کنار هم بگذرانید. شما می‌توانید هماهنگی‌های لازم را از قبل با هتل انجام دهید تا لوازم و تزیینات مورد نیاز را در اتاق مورد نظر آماده‌سازی کنند. مخصوصاً اگر بچه دارید این ایده میتونه خیلی براتون جذاب باشه.

اعلام خبر بارداری

اگر باردار هستید و هنوز همسرتون خبردار نیست، این خبر میتونه بهترین سوپرایز برای همسرتون باشه.

قاب عکس

تمام عکس هایی که در این یک سال گرفته اید را بصورت خلاقانه قاب کنید و به همسرتان هدیه دهید.

میز شام دو نفره رمانتیک

همان‌طور که می‌دانید رنگ قرمز نماد عشق است و به همین دلیل می‌توانید از این رنگ در چیدمان میز شامتان استفاده کنید. بهتر است غذاها را نیز با تم عاشقانه که معمولاً قلب است تزیین کنید و همسرتان را سورپرایز کنید.

می‌توانید روی میز شام را مقداری گلبرگ قرمز بریزید و روی آن‌ها را شمع‌های کوچک قرار دهید. برای شاعرانه تر شدن فضا نور را کم کنید تا با نور شمع غذا بیشتر به شما بچسبد. ترکیب گل و بادکنک می‌تواند معجزه کند. به این منظور گل‌هایی هم رنگ بادکنک‌ها، بر سر میز شامتان بگذارید و همسرتان را حیرت‌زده کنید.

دستبند

دستبندهای چرم که در آنها از پلاک طلا استفاده شده‌است نیز یک پیشنهاد خوب برای دادن یک کادوی طلا به همسرتان می‌باشد، این دستبندها از آن دسته طلاجات زیبا هستند که قیمت بالایی هم ندارند و اکثراً همه توان خرید آن را دارند و در کل علاوه بر زیبایی، مقرون به صرفه هم است. همچنین تاریخ ازدواج یا اسم خودتان را می‌توانید روی طلا حک کنید.

تارا قهرمانی

تارا قهرمانی هستم، عاشق نویسندگی هستم و پنج ساله که تو حوزه های مختلف تکنولوژی، مد و فشن و... فعالیت میکنم. ممنون میشم نظرتون رو درمورد مقالاتی که نوشتم از قسمت درج دیدگاه بهم بگید.

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا