تکنولوژی

چگونه در یوتیوب فیلم دانلود کنیم

YouTube یک پلت فرم اشتراک گذاری ویدیو محبوب است که به کاربران کمک می‌کند هر ویدئویی را تماشا کنند، لایک کنند، نظر بدهند و بارگذاری کنند.

برای دانلود فیلم‌ها در قالب‌های مختلف، از جمله MP3 و MP4، می‌توانید از برنامه‌های بارگیری ویدیوی YouTube استفاده کنید.

در زیر لیستی از ابزارهای بارگیری ویدیوی برتر YouTube، با ویژگی‌های محبوب و پیوندهای وب سایت انتخاب شده‌است. این لیست از برنامه‌های بارگیری فیلم‌های YouTube شامل نرم‌افزارهای منبع باز (رایگان) و تجاری (پولی) است.

بهترین برنامه‌های اندروید برای دانلود از YouTube

  • YouTube Go
  • Videoder
  • NewPipe
  • arkTube
  • Telegram

برنامه YouTube Go

YouTube Go یک برنامه اندرویدی سبک‌وزن از Google است که برای گوشی‌های هوشمند کم‌کار طراحی شده‌است. با این حال، کاربرانی که به دنبال بارگیری ویدئوهای YouTube به صورت رایگان و قانونی هستند می‌توانند از آن به نفع خود استفاده کنند.

برنامه YouTube Video Downloader همچنین به شما امکان می‌دهد فیلم‌هایی با کیفیت بالا را بدون اینترنت به اشتراک بگذارید.

برنامه Videoder

Videoder یک نرم‌افزار قدرتمند و یکی از بهترین بارگیری کننده ویدیوهای YouTube برای Android است. برای بارگیری ویدئوها مانند YouTube , Facebook , Instagram و غیره می‌توانید از سایت‌های مختلف انتخاب کنید.

این برنامه امکان پخش و بارگیری فیلم‌ها را در چندین فرمت فراهم می‌کند. شما می‌توانید از هر کیفیتی که ترجیح می‌دهید انتخاب کنید و همچنین می‌توانید ویدیو را از داخل برنامه به اشتراک بگذارید. این برنامه قابل تنظیم است و با رابط کاربری چشمگیر همراه است. این برنامه سرعت بارگیری بیشتری را ارائه می‌دهد و همچنین تم‌های مختلف، حالت شب، پخش کننده ویدئویی داخلی و غیره را بسته‌بندی می‌کند.

Videoder در Google Play Store در دسترس نیست، اما می‌توانید برنامه را به صورت رایگان از سایت رسمی آن بارگیری کرده و روی تلفن خود نصب کنید. خریدهای درون برنامه ای ندارد اما حاوی تبلیغات است. با این حال، اگر افزونه Videoder Premium را که در Play Store موجود است بخرید، می‌توانید تبلیغات را حذف کنید.

برنامه NewPipe

NewPipe یک برنامه اندروید منبع باز است که می‌توانید از آن برای بارگیری رایگان فیلم‌های YouTube استفاده کنید. شایان ذکر است که این برنامه سبک‌وزن از هیچ API اختصاصی YouTube یا سرویس‌های Google Play استفاده نمی‌کند.

NewPipe قصد دارد تجربه اصلی برنامه YouTube را بدون نمایش تبلیغات مزاحم در اختیار کاربران خود قرار دهد. این یک برنامه منبع باز با رابط کاربری بسیار بصری است. بهترین چیز در مورد این برنامه پخش کننده پس زمینه است که به شما امکان می‌دهد هرگونه فیلم YouTube را در پس زمینه هنگام استفاده از برنامه‌های دیگر پخش کنید.

برخی از ویژگی‌های NewPipe

  • قابلیت جستجو ویدیوها
  • پشتیبانی فیلترشکن‌های Tor/Orbot
  • پشتیبانی از فرمت‌های 1080p/2k/4k
  • پشتیبانی از زیرنویس، لیست پخش

برنامه arkTube

arkTube یک برنامه عالی برای دانلود ویدیوی YouTube بدون تبلیغات و بسیار آسان برای گوشی های Android است که از برنامه خط فرمان YouTube-dl به‌طور کامل استفاده می‌کند.

برنامه اندروید بسیار سبک است. برخلاف سایر بارگیری کننده‌های ویدیوی YouTube در اینجا، این قسمت دارای بخش اختصاصی YouTube نیست. پس از نصب arkTube در Android، می‌توانید فیلم‌ها را مستقیماً از طریق برنامه رسمی YouTube بارگیری کنید.

در برنامه Android، گزینه‌هایی برای تنظیم وضوح پیش فرض ویدئو ، انتخاب کدک صوتی، بارگیری با فرمت MKV و موارد دیگر خواهید یافت. با این حال، برخی از این ویژگی‌ها محدود هستند و تنها زمانی می‌توانید قفل آنها را باز کنید که بسته کمک مالی توسعه دهنده را از فروشگاه Google Play خریداری کنید.

برنامه Telegram

برنامه پیام رسان تلگرام را می‌توان به عنوان بارگیری کننده ویدیوی YouTube برای Android استفاده کرد. بهترین بخش این است که تلگرام یکی از امن‌ترین برنامه‌های چت است، به این معنی که هنگام بارگیری فیلم‌های YouTube از بدافزار در امان هستید.

بسیاری از ربات‌های تلگرام وجود دارد که می‌توانید از آنها برای بارگیری فیلم استفاده کنید. به عنوان مثال ،utubebot یک برنامه خوب است که می‌توانید از آن برای بارگیری ویدئوها از YouTube استفاده کنید. همچنین می‌توانید ازfbdown_bot برای بارگیری فیلم‌های فیس بوک استفاده کنید.

نحوه استفاده از تلگرام به عنوان دانلود کننده ویدیو از یوتیوب

  • برنامه تلگرام را باز کنید و یکutubebot را جستجو کنید
  • ربات را انتخاب کرده و روی Start ضربه بزنید
  • پیوند ویدیوی YouTube را در گپ ارسال کنید
  • قالب ویدئو را انتخاب کنید
  • ویدیو را بارگیری کنید

تارا قهرمانی

تارا قهرمانی هستم، عاشق نویسندگی هستم و پنج ساله که تو حوزه های مختلف تکنولوژی، مد و فشن و... فعالیت میکنم. ممنون میشم نظرتون رو درمورد مقالاتی که نوشتم از قسمت درج دیدگاه بهم بگید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا