سبک زندگی

چطوری برای شوهرم دلبری کنم

راههای جذب مردان

چگونه دلبری کنیم؟ این سؤال ذهن هر مرد و زن را درگیر می‌کند. که چگونه برای همسرم یا شوهرم جذاب و دلبر باشم. دلبری کردن بسیار در گرمی رابطه تأثیر گذار است. یکنواختی در رابطه ممکن است باعث سردی طرف مقابل شود و عشقتان دیگر اشتیاق قبل خود را نداشته باشد. در ادامه ترفندهای دلبری را بیان می‌کنیم.

روش‌های دلبری کردن

ترفند اصلی دلبری کردن این است که باید جوان خوش ذوق و شیطون درونتون را پیدا کنید و دوباره بروزش دهید. این جوان درون شما به علت کار و تحصیل و خانه‌داری و … ممکن است پنهان شده باشد. اما شما باید به او اهمیت دهید و او را دوباره زنده کنید. برای دلبری کردن از عشق تان لازم است که او را همیشه بیدار و فعال نگه دارید. در ادامه چند روش دلبری کردن را بیان می‌کنیم. بهتر است مقاله چگونه برای یک پسر دلبری کنیم را مطالعه کنید.

ارسال پیام‌های عاشقانه

تصور شما زمانی که عشقتان به شما پیام می‌دهد این است که حتماً می‌خواهد چیزی را یادآوری کند. اما شما باید این ذهنیت را تغییر دهید. به صورت اتفاقی برای او یک متن عاشقانه ارسال کنید. مثل پیام‌هایی که در زمانه نامزدی برای او ارسال می‌کردید. سعی کنید پیام‌هایتان تحریک کننده باشد و عشق تان را مجذوب کند.

با عشوه و ناز صحبت کنید

برای تحریک کردن عشق تان کافی است که با عشوه و آرامش در گوش او حرف‌هایتان را بیان کنید. مردان با نازکی و عشوه صدای خانم‌ها بسیار تحریک می‌شوند. و این کار برای آنها جذابیت زیادی دارد.

جملات نیمه کاره

دلبری کردن برای شوهر ممکن است یکی از ساده‌ترین کارها باشد که به راحتی می‌توانید آن را در زندگی روزمره انجام دهید. تنها کاری که باید انجام دهید این است که جمله تان را نیمه کاره رها کنید، ثانیه ای مکث کنید سپس با یک حرکت تحریک آمیز مثل چشمک زدن یا گاز گرفتن لب تمام کنید در ادامه تعدادی از این جملات را مثال می‌زنیم.

  • داشتم فکر می‌کردم که ….
  • خیلی عرق کردم، چون ….
  • شونه‌های پهنت …
  • احساس می‌کنم که چقدر …

با نیمه‌کاره گذاشتن جمله‌ها و تمام کردن آنها با چشمک می‌توانید هر جمله‌ای را به یک جملهٔ دلبرانه تبدیل کنید.

عکس‌های یهویی بفرستید

از خودتان عکس بگیرید و وسط روز برای عشق تان ارسال کنید. این عکس‌های برای خانم‌ها می‌تواند به این شکل باشد که با موهایشان بازی کنند یا لب‌هایشان را غنچه کنند. عکس‌هایی که ارسال می‌کنید باید در آن شیطنت‌های زنانه باشد.

یهویی نیشگونش بگیرید

نیشگون‌های بی‌هوا یکی از کارهایی است که برای لوندی گری اثبات شده‌است. گاهی اوقات وقتی وسط انجام کارهای روزمره به همسرتان برخورد می‌کنید. او را با شیطنت نیشگون بگیرید. با این کار برای عشق تان دلبری کنید. البته نیشگون نباید به گونه ای باشد که همسرتان درد شدیدی احساس کند.

دلبری کردن با نحوه نگاه

با نگاهتان دل شوهر را ببرید

منظور ما این نیست که به شوهرتان خیره شوید یا به او زل بزنید. یا او را با این نگاه خیره معذب کنید. برای دلبری کردن از همسرتان کافی است که به چشم‌های او نگاه کنید و با یک نگاه جذاب و شیطنت‌آمیز از او دلبری کنید. تأثیر این نگاه‌های دلبرانه وقتی پیراهن زیبا و آراسته‌ای پوشیده‌اید و با لب یا موهای تان بازی می‌کنید، زیادتر می‌شود. بهتر است مقاله چگونه یک پسر را دیوانه خود کنیم را مطالعه کنید.

باعشق تان شوخی کنید

ندانم‌کاری و بچگانه رفتار کردن اگر درست انجام شود. می‌تواند بسیار جذاب و هیجان انگیز باشد. واژه‌های خاص خودتان را بسازید و پیام‌های بانمک برای شوهرتان بفرستید. دریافت این پیام‌های طنازانه در میانهٔ یک روز کاری شلوغ، لبخند را به لب‌های عشق تان می‌آورد. می‌توانید مقاله چگونه قلب یک پسر را تسخیر کنیم را مطالعه کنید.

تعریف و تمجید از شوهر برای جذب کردن انها

از عشقتان تعریف کنید

جملاتی مثل چقدر خوشگلی و کلیشه ای و خسته کننده به کار نبرید. سعی کنید دقت و توجه خودتان را روی جسم عشق تان متمرکز کنید. از خصوصیات خوب جسم و رفتار او تعریف کنید.

مانند:

  1. وقتی سرمو روی سینه‌ات میذارم، آروم میشم
  2. چه شونه‌های پهن و مردونه ای داری
  3. دستات خیلی جذابن
  4. چه چشم های خوشگلی داری
  5. از سکس با تو لذت میبرم
  6. وقتی کنارت راه میرم احساس امنیت و آرامش میکنم

ظاهرتان را تغییر دهید

تغییر طاهر شما چشم هر کسی را جذب شما می‌کند. زمانی که شما با یک استایل متفاوت وارد می‌شوید باعث می‌شود به چشم بقیه دیده شوید. برای اینکه عشقتان را جذب خودتان کنید و از او دلبری کنید، در خانه از لباس‌های متفاوت استفاده کنید. لباس‌هایی که دوست دارد را بپوشید. با این کار هم به چشم می‌آیید و هم جذاب می‌شوید.

از همسرتان بخواهید که لباسهایتان را انتخاب کند

صبح‌ها که از خواب بیدار می‌شوید، از همسرتان بخواهید که لباس‌های آن روز را انتخاب کند. هر کدام از لباس‌هایتان را چند ثانیه مقابل بدن تان نگه دارید و چرخی بزنید تا احساسات همسرتان را بیدار کنید. مطمئن باشید که او با این کار شما تمام فکر او را درگیر خواهید کرد.

عشوه گری برای جذب مردان

عشوه گری کنید

یک حرکت شیطنت آمیز و عشوه گرانه در تحریک کردن علاقه و احساسات مردان بسیار تاثیر دارد. یک حرکت چند ثانیه‌ای را تمرین کنید و زمانی که شوهرتان انتظار چنین حرکتی را از شما ندارد، آن را به نمایش بگذارید. زمانی که مشغول صحبت است یا تماشای فوتبال سعی کنید با رفتارهای عجیب جلب توجه کنید.

همسرتان را نوازش کنید

یکی از مطمئن‌ترین و درست‌ترین روش دلبری کردن این است که بگذارید همسرتان شما را نوازش کند. به خودتان مطمئن باشید و با تشویق کردن همسرتان به نوازش کردن احساسات او را تحریک کنید. مشکلی ندارد که گاهی شما برای شروع رابطهٔ جنسی پیش قدم شوید. این کار بهترین روش برای ابراز این موضوع است. بهتر است مقاله جذب فردی که دوست داریم را مطالعه کنید.

در یک‌کلام

چطوری برای شوهرم دلبری کنم؟ برای دلبری کردن از شوهر می‌توانید در شبکه‌های مجازی عکس‌ها و متن‌های شیطنت آمیز برای او بفرستید. در صحبت کردن لحن آرام و ناز داری داشته باشید. از جذابیت‌های ظاهری او تعریف کنید. جملات نیمه کاره منظوردار بگویید و با شوخی و طنازی او را مجذوب کنید.

برای اینکه دل شوهرتان را ببرید گاهی بی هوا نیشگونش بگیرید. بر روی آینه دستشویی و حمام با ماتیک رد بوسه بگذارید. برای اینکه در نظر شوهرتان زنی جذاب و لوند باشید. گاهی اوقات با ظاهری متفاوت او را غافلگیر کنید با نگاه شیطنت آمیز دل عشق تان را بدزدید و عشوه گری کنید. سپس با عشوه محل را ترک کنید. او را در آغوش بگیرید و اجازه دهید او هم شما را نوازش کند.

تارا قهرمانی

تارا قهرمانی هستم، عاشق نویسندگی هستم و پنج ساله که تو حوزه های مختلف تکنولوژی، مد و فشن و... فعالیت میکنم. ممنون میشم نظرتون رو درمورد مقالاتی که نوشتم از قسمت درج دیدگاه بهم بگید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا