تکنولوژی

نحوه گذاشتن هایلایت در اینستاگرام بدون استوری

چطوری بدون استوری کردن هایلات بذاریم؟

اگر تصمیم گرفته اید که یک هایلایت در اینستاگرام ایجاد کنید، اما نمی‌خواهید فالورهای شما این استوری را ببینند و فقط میخواهید در هایلایت های شما قرار بگیرد، در ادامه با ما همراه باشید تا نحوه گذاشتن هایلایت در اینستاگرام بدون انتشار استوری را یاد بگیرید.

هایلایت اینستاگرام (Instagram highlights) راهی فوق الهاده برای نزدیک شدن به فالوورهایتان است. می‌توانید لحظات خاص زندگی خود را با آنها به اشتراک بگذارید که باعث جذابیت بیشتر پیج شما خواهد شد.

با یادگیری این روش شما می‌توانید یک ویدیو یا عکس دلخواه را بدون اینکه کسی آن را ببیند به هایلایت خود اضافه کنید. روش ساخت هایلایت اینستاگرام بدون استوری در زیر توضیح داده شده‌ است.

ممکن است ویدیوی بسیار مهمی برای شما باشد اما نمی‌خواهید آن را استوری کنید، در این مقاله توضیح می‌دهیم که چگونه می‌توانید ویدیوی ضبط شده خود را بدون استوری گذاشتن، هایلایت کنید.

هایلایت اینستاگرام چیه؟

هایلایت در اینستاگرام جایی است که می‌توانید استوری‌های خود را بایگانی کنید تا ۲۴ ساعت بعد همچنان برای مخاطبان شما قابل مشاهده باشند. محل قرارگیری هایلایت‌ها در پروفایل شما و در بالای پست‌ها قرار دارد.

نکته مهم دیگر راجع به هایلایت اینستاگرام این است که به واسطه همین قرار گرفتن در بالای صفحه پروفایل، می‌تواند هم‌زمان کاربرد یک پورتفولیو یا حتی سایت را داشته باشد و شما را همراه با فعالیت‌های گوناگونی که دارید به فالوورها و سایر کاربرانی که برای اولین بار پیجتان را می‌بینند، معرفی کند.

هایلایت اینستاگرام باید کاملاً سنجیده و فکر شده گذاشته شود. از آن می‌توان برای تبلیغات، برقراری ارتباط با دنبال‌کنندگان و نشان دادن آنچه که بیشتر از همه باعث افتخارتان می‌شود، استفاده کرد. دلیل شما برای گذاشتن اضافه کردن هایلایت اینستاگرام هر چه که باشد، چندین روش برای ایجاد هایلایت بدون استوری وجود دارد.

هایلایت اینستاگرام

هایلایت‌ها شبیه به فایل‌ها هستند و محتوای ارزشمندی را شامل می‌شوند. شما می‌توانید پوشه‌ای را با نام دلخواه خود ایجاد کنید، عکس پس‌زمینهٔ آن را انتخاب نمایید و غیره. شما می‌توانید استوری‌های خود از طریق ضربه زدن بر روی آیکون پروفایل در پایین گوشهٔ سمت چپ و انتخاب گزینهٔ هایلایت‌ها واقع در زیر آیکون «ویرایش پروفایل» مشاهده کنید.

چگونه بدون گذاشتن استوری هایلایت کنیم؟

همان‌طور که می‌دانید، استوری‌های اینستاگرام به گونه‌ای منتشر می‌شوند که حداکثر برای ۲۴ ساعت، البته پیش از منتقل کردن آن‌ها به بخش هایلایت‌ها در معرض دید کاربران قرار می‌گیرند. اما روش جذاب دیگری وجود دارد که می‌توانید هایلایت‌های دلخواه خودتان را بدون منتشر کردن استوری، ایجاد کنید.

در ادامه، نحوهٔ گذاشتن هایلایت اینستاگرام بدون نیاز به استوری کردن را به دو روش متفاوت آموزش می‌دهیم.

روش اول ساخت هایلایت بدون گذاشتن استوری

  • پروفایل خود به حالت خصوصی (private) تغییر دهید.
  • لیست دوستان خود یا همان (close friends) را خالی کنید تا دیگران نتوانند استوری شما را ببینند.
کلوزفرند مخاطبین
  • استوری دلخواه خود را آپلود کنید.
  • استوری را هایلایت کنید.
  • پس از گذشت ۲۴ ساعت و پاک شدن استوری، کار به پایان رسیده است.

روش دوم ساخت هایلایت بدون گذاشتن استوری

ابتدا استوری دلخواه خود را آپلود کنید.

سپس قبل از دیده شدن، استوری خود را پاک کنید

اکنون در تنظیمات گوشی خود به قسمت Account بروید

در این مرحله به دنبال گزینه ای به اسم Recently Deleted بگردید

در این مرحله استوری پاک شده خود را پیدا کنید و با کلیک کردن روی علامت سه نقطه در سمت راست تصویر، روی Restore کلیک کنید.

حالا کافیست به قسمت هایلایت‌های خود بروید و استوری را به هایلایت دلخواه خودتون اضافه کنید. به همین راحتی شما می‌توانید بدون گذاشتن استوری، هایت دلخواه خود را بگذارید.

تارا قهرمانی

تارا قهرمانی هستم، عاشق نویسندگی هستم و پنج ساله که تو حوزه های مختلف تکنولوژی، مد و فشن و... فعالیت میکنم. ممنون میشم نظرتون رو درمورد مقالاتی که نوشتم از قسمت درج دیدگاه بهم بگید.

‫4 دیدگاه ها

  1. سلام خسته نباشید
    ببخشید این قسمت recently deleted موجود نیست روی اینستا،لطفا روی نسخه جدید بگیر چکار کنم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا