سلامت

روغن خراطین چیه

اگر از کوچک بودن سایز اندام جنسی خود رنج میبرید، روغن خراطین روشی سریع و مؤثر برای افزایش درمان زود انزالی، افزایش میل جنسی و بزرگ کردن باسن و سینه شما می باشد. بسیاری از بانوان و آقایان برای بزرگ کردن سینه، باسن و قطر آلت خود از عمل‌های زیبایی، داروهای شیمیایی، بوتاکس، تزریق ژل استفاده می‌کنند. باید بدانید که بسیاری از این روش‌ها هزینه‌های سنگین و عوارض جبران ناپذیری مانند از کارافتادگی عضو یا از بین‌رفتن عصب‌ها، عفونت، ماندن جای بخیه و غیره را به دنبال دارند.

روغن خراطین امروزه به عنوان یک راهکار طبیعی با نتایج شگفت‌انگیز برای افزایش حجم سینه‌ها، افزایش قطر آلت تناسلی، حجم دادن به لب‌ها و گونه‌ها استفاده می‌گردد. روغن خراطین اصل، از نوعی کرم خاکی (Eisenia fetida) تهیه می‌شود و یکی از بهترین‌ترین روغن‌ها برای حجم دهنده طبیعی است.

روغن خراطین اصل از جمله روش‌های درمانی طب سنتی به‌شمار می‌رود و در کتاب‌های معتبر قدیمی از جمله، کتاب قانون ابن‌سینا از خواص آن نامبرده شده‌است. روغن خراطین (kharatin oil) یک روغن کاملاً طبیعی است که فواید بسیاری برای درمان زود انزالی، ایجاد نعوظ قوی آلت جنسی، بزرگ کردن باسن و سینه خانم‌ها، افزایش میل جنسی، سفت کننده سینه و باسن خانم‌ها دارد.

همان‌طور که از کاربردهای متعدد و مزایای روغن‌های گوناگون بسیار شنیده‌اید، این دسته مواد می‌توانند به کیفیت سلامت و زندگی افراد کمک شایانی کنند. حال فرض کنید این روغن، طبیعی نیز باشد، بالطبع این کاربردها و منافع چندین برابر خواهد شد.

خواص روغن خراطین چیه

روغن خراطین دارای خواص زیادی برای سینه، لب، گونه، باسن، آلت تناسلی آقایان و پوست است. اگر شما هم به دنبال حجم دهندگی طبیعی، بزرگ کردن اندام خود و افزایش طول و حجم آلت تناسلی خود هستید می‌توانید از روغن خراطین استفاده کنید تا با استفادهٔ کوتاه مدت به اندام دلخواه خود برسید. ما ۱۳ مورد از اصلی‌ترین خواص روغن خراطین را برای شما در زیر قرار دادیم.

  • حجم دهندهٔ لب و گونه
  • بزرگ کردن باسن و سینه
  • سفت کننده سینه و باسن
  • افزایش قطر آلت جنسی آقایان
  • ایجاد نعوظ قوی آلت جنسی
  • از بین بردن چین و چروک صورت
  • از بین برنده خطوط خنده
  • برطرف کننده سیاتیک و نقرس
  • رفع زود انزالی
  • افزایش میل جنسی
  • رفع چروک بعد از زایمان

ترکیبات روغن خراطین اصل

  • الانتئین
  • پروتئین
  • کلاژن
  • امگا ۶٬۹٬۳
  • ویتامین E

تاریخچه روغن خراطین اصل

اگر نامی از روغن خراطین اصل تاکنون نشنیده‌اید باید بگوییم این روغن تاریخچه ای طولانی و درازی دارد. در بسیاری از کتب ایرانی و شرقی از این روغن به عنوان روغن معجزه‌گر حجم دهنده نام برده شده‌است.

از جمله در کتاب‌های قانون بوعلی سینا، خلاصه الحکمه عقیلی خراسانی، ذخیره خوارزم شاهی از حکیم جرجانی و سایر کتاب‌ها به صورت کاربردی و تأثیرگذار در مورد روغن خراطین صحبت شده‌است.

تفاوت روغن خراطین اصل و روغن زالو

بسیاری از افراد به اشتباه گمان می‌کنند که روغن خراطین و زالو مشابه یکدیگر هستند؛ اما روغن خراطین همان روغن زالو نیست و تفاوت‌های زیادی با یکدیگر دارند. روغن زالو، از خود زالو روغن‌گیری می‌شود و روغن خراطین از کرم ایزنفتیدا قابل تهیه است.

کرم ایزینفتیدا عملکرد حجم دهندگی را همانند روغن زالو به مراتب سریع تر از آن انجام می‌دهد، اما ماندگاری کمتری نسبت به روغن زالو دارد.

خواص روغن خراطین در طب سنتی

طی تحقیقات به عمل آمده بیش از 31 نوع اسید آمینه شناخته شده‌است که 18 نوع آن در بدن کرم خراطین (ایزینیا فتیدا) وجود دارد. در طب سنتی برای افزایش حجم اندام‌های بدن استفاده از روغن‌های خراطین اصل یا روغن زالو را پیشنهاد می‌دهد.

بیشتر مصرف‌کنندگان، روغن خراطین را برای افزایش طول و سایز آلت تناسلی و همچنین بزرگ و سفت کردن سینه و باسن و از بین برنده چین چروک استفاده می‌کنند.

خطرات افزایش حجم آلات تناسلی با عمل‌های جراحی و تزریق چربی

  • از کار افتادگی عضو یا از بین رفتن اعصاب عضو
  • نفوذ مایع به دیگر اندام‌ها
  • از دست رفتن حالت ارتجاعی عضو
  • احتمال نفوذ مواد شیمیایی به داخل رگ‌ها
  • عفونت
  • ماندن جای بخیه ها
  • تحمل درد در دوران نقاحت
  • نیاز به استراحت طولانی مدت
  • هزینه سنگین عمل
  • عدم نتیجه بخش بودن قطعی آن
  • عدم تأثیر دائمی و نیاز به تجدید هر ساله

کاربرد خراطین اصل در افزایش حجم اندام بدن

روغن خراطین اصل دارای خواص کاربردی زیادی برای افزایش حجم و سایز سینه، افزایش طول و قطر آلت، برجسته شدن گونه، بزرگ و چاق کردن صورت، رفع چین و چروک خط لب و گردش خون است. شما با تهیهٔ روغن خراطین به راحتی می‌توانید از کاربردهای روغن خراطین استفاده کنید.

بزرگ کردن سینه به همراه روغن خراطین چطوریه

یکی از دغدغه‌های بسیاری از خانم‌ها، کوچک بودن و نداشتن فرم مناسب سینه‌هایشان است. یکی از بهترین خواص روغن خراطین اصل می‌توان به بزرگ کردن، سفت کردن و فرم دهی فوق‌العاده این روغن اشاره کرد. یکی دیگر از خاصیت‌های اعجاب‌انگیز روغن خراطین می‌توان به سفت کنندگی و فرم دهی در کنار حجم دهنگی اشاره کرد، که به دلیل این خاصیت فوق‌العاده، طی دوره درمان با ماساژ دادن سینه‌های خود، فرم دلخواه خود را به آن‌ها بدهید.

نحوه بزرگ کردن سایز سینه با روغن خراطین

  • ابتدا موضع را با اب و صابون بشورید.
  • سینه و باسن خود را مدت ده دقیقه (بدون روغن) به‌خوبی ماساژ دهید تا گردش خون سریع‌تر شده و موضع به رنگ قرمز دربیاید تا آماده جذب گردد.
  • چند قطره از خراطین اصل را در کف دو دست ریخته و به آرامی و باحالت دورانی رو به بالا شروع به ماساژ مجدد سینه‌های خود کنید.
  • تا زمانی که حس کنید روغن به‌خوبی جذب پوست شما شده‌است این ماساژ را ادامه دهید.
  • پس از گذشت 2 ساعت موضع را با آب و صابون بشورید.

افزایش قطر آلت تناسلی مردانه

افزایش قطر و طول آلت تناسلی یکی از مواردی است که ذهن آقایان را به خود مشغول کرده است. این افزایش قطری و طولی، اعتماد به‌ نفسی به آقایان می‌دهد که بتوانند در بسیاری از عرصه‌های زندگی موفق‌تر ظاهر شوند. زیرا احساس مردانگی و قدرت بیشتری به آن‌ها القا خواهد کرد.

علاوه بر این کیفیت هرچه بیشتر رابطه جنسی ناشی از این افزایش طول چیزی است که نمی‌توان از آن چشم‌پوشی کرد. در بسیاری از موارد اثبات شده که این فرآیند در به ارگاسم رسیدن و لذت خانم‌ها نیز بی‌تأثیر نیست.

طریقه مصرف روغن خراطین برای بزرگ کردن آلت

  • ابتدا الت خود را با آب و صابون بشورید
  • سپس آلت خود را مدت چند دقیقه (بدون روغن) به‌خوبی ماساژ دهید تا گردش خون سریع‌تر شده و بدن آماده جذب گردد.
  • چند قطره از خراطین را روی آلت ریخته و به مدت چند دقیقه به آرامی شروع به ماساژ بدنه آلت بکنید تا زمانی که حس کنید روغن به‌خوبی جذب پوست شما شده است.
  • بعد از دو ساعت دوباره آلت خود را با آب و صابون بشورید.

خواص روغن خراطین بر درمان زود انزالی چیه

خیلی از آقایان به دلیل ناتوانی در ارضا کردن شریک جنسی خود از زود انزالی رنج می‌برند و به همین دلیل دچار کمبود اعتماد به نفس هستند. از دیگر کاربردهای روغن خراطین اصل می توان به درمان زود انزالی اشاره کرد. استفاده مداوم از روغن باعث افزایش گردش خون در الت شما می‌شود که این عمل موجب درمان زود انزالی می گردد.

بزرگ کردن باسن با استفاده از روغن خراطین

بیشتر خانم‌های جوان به دنبال اندام خوش فرم با باسنی بزرگ و جذاب هستند به همین دلیل با عمل های زیبایی گران قیمت، تزریق ژل و بوتاکس به دنبالی راهی سریع تر برای بزرگ کردن باسن خود هستند.

عمل‌های زیبایی دارای عوارض طولانی مدتی هستند و بهتر است تا جای ممکن از روش‌های طبیعی استفاده کنید.

افزایش حجم و سفت کردن باسن از خواص‌های فوق العاده‌ی روغن خراطین است. ما به شما پیشنهاد می‌کنیم برای بزرگ کردن باسن خود از روغن خراطین اصل استفاده کنید.

خواص روغن خراطین برای پوست چیه

خانم‌ها با افزایش سن دچار خط اخم، چین و چروک پیشانی می‌شوند. اگر شما هم دارای چین و چروک پیشانی، خط اخم و خط لبخند هستید می‌توانید از خواص روغن خراطین اصل برای رفع خط و چین و چروک پوست صورت خود استفاده کنید. روغن خراطین به دلیل داشتن ویتامین E مناسب‌ترین روغن برای کلاژن سازی است.

برجسته شدن گونه و لب با روغن خراطین

روغن خراطین روی بافت‌های اسفنجی تأثیر بیشتری داشته و افزایش حجم جالبی را به قسمت‌های متراکم بدن هدیه می‌دهد. شما می‌توانید در کنار استفاده از خراطین به منظور شفاف‌سازی و جوان‌سازی صورت، این روغن را در قسمت گونه‌ها کمی هدفمندتر مورد استفاده قرار دهید و با ماساژ گونه‌ها به‌طور مداوم با روغن خراطین روغن، گونه‌های برجسته و حجیم پیدا کنید.

افزایش گردش خون

روغن خراطین اصل با بازسازی عروق خونی به گردش خون کمک شایانی می‌کند، بالا رفتن گردش خون می‌تواند در آقایان لذت جنسی مضاعف را در پی داشته باشد. همچنین با افزایش گردش خون در نواحی مختلف مانند ماهیچه‌های پا، می‌توان واریس را نیز درمان کرد.

از بین برنده خطوط خنده با روغن خراطین

برخی از خطوط در اطراف لب و بینی که معمولاً بر اثر کهولت سن ایجاد می‌شوند و از زیر بینی تا اطراف لب امتداد را خطوط خنده می‌گویند، روغن خراطین می‌تواند به سریع‌ترین حالت ممکن این خطوط را از بین برده و صورتی صاف و عاری از چین و چروک را برای شما به ارمغان بیاورد.

کاهش فشار خون

افزایش جریان خون حاصل از ماساژ روغن خراطین اصل، سبب کاهش فشار خون و کاهش خطر بروز سکته‌های قلبی و مغزی است.

روشن کردن واژن با روغن خراطین

فواید خراطین اصل برای واژن

از خواص روغن خراطین اصل برای واژن می‌توان به رفع تیرگی آن و همچنین سلامت پوست آن اشاره کرد که احساس رضایت خوشایندی به بانوان می‌دهد. طرز استفاده این روغن برای واژن به این صورت است که زمان استفاده باید بدن کاملاً تمیز باشد و پس از ریختن چند قطره از آن بر روی پوست، برای جذب کامل ماساژ داده شود، در زمان ماساژ دادن باید کاملاً مراقب بود که این روغن به هیچ عنوان وارد واژن نشود.

یکی از اشتباهات رایج استفاده از خراطین برای تنگ کردن واژن است. استفاده از روغن‌های حجم دهنده مانند خراطین و زالو برای واژن می‌تواند بسیار مضر و خطرناک باشد.

این نوع روغن‌ها به دلیل حجم دهندگی بالا می‌تواند باعث بسته شدن مجرای ادراری در بانوان یا مشکلات دیگر شود، که به هیچ عنوان نباید از این روغن‌های حجم دهنده برای تنگ کردن واژن استفاده کرد. بهترین راهکار استفاده از روغن مازو برای تنگ کردن واژن می‌باشد.

معجزه خراطین اصل برای ورزشکاران

اگر از دسته ورزشکارانی هستید که می‌خواهید عضلات برجسته ای داشته باشید، حتماً این قسمت را مطالعه کنید تاشمارو با یک از برترین کاربردهای خراطین آشنا کنیم.

خراطین اصل تنها روغنی است که می‌توان از آن به عنوان عضله ساز نام برد. خوشبختانه با استفاده از خراطین دیگر نیازی به استفاده از مکمل‌های ورزشی که عوارض مخربی بر روی کبد و سیستم گوارشی دارند نخواهید داشت.

تهیه روغن خراطین

طرز تهیه روغن خراطین چگونه است؟

طرز تهیه روغن خرازطین به سه شکل قابل انجام است. شما در روش اول ابتدا باید کِرم خاکی را آنقدر بکوبید تا پودر شود. پودر به دست آمده از روغن خراطین را با روغن کنجد مخلوط کنید و سپس مقداری آب به آن اضافه کنید.

تمام مواد خود را بر روی شعلهٔ ملایم گاز قرار دهید تا جوش بیاید و مقداری از آب و روغن بخار شود. هنگامی که مواد شما جوش آمد و بخار شد حالا مواد را از صافی عبور دهید و روغن خراطین شما آماده و قابل مصرف است.

شما در روش دوم باید کِرم خاکی خشک شده را بکوبید و داخل روغن کنجد قرار دهید. تمام مواد خود را در مدت ۱۸ روز در مقابل نور مستقیم خورشید قرار داده و پس از ۱۸ روز تمام مواد را از صافی عبور دهید و تفاله آن را دور بریزید.

روش آخر برای تهیه روغن خراطین که روش سوم ما است؛ شما باید کِرم خراطین را نیمه کوب کنید و در روغن زیتون بریزید و سپش مقابل نور مسقیم خورشید قرار دهید و پس از ۱۸ روز آن را از صافی عبور دهید.

طرز تهیه روغن خراطین در کارخانه

در تهیه روغن خراطین خالص از کرم‌های خاکی گونه ایزینیا فتیدا که توسط بزرگترین شرکت تولیدی ورمی کمپوست ایران، در شمال کشور، تکثیر و تولید می‌شود استفاده می‌گردد. این گونه همانگونه کانادایی است که بالاترین درصد پروتئین را در بین تمامی تیره‌های کرم خاکی دارا می‌باشد.

پس از روده شوری (تخلیه کامل)، آنها را توسط هیترهای صنعتی خشک و تحویل شرکت می‌دهند، بعد از آن در خط تولید شرکت نسبت به پودر نمودن خراطین‌های خشک شده توسط آسیاب‌های صنعتی مخصوص اقدام شده و با روغن پایه و طی یک روش منحصر به فرد از آنها روغن‌گیری به عمل می‌آید.

در نهایت با فیلتراسیون، روغن خراطین خالص استخراج و به خط بسته‌بندی ارسال می‌گردد.

تشخیص اصل بودن روغن خراطین

تشخیص اصل بودن روغن های خراطین

همه کاربردهایی که در بالا گفتیم به شرطی برای شما مفید خواهند بود که روغن اصل را خریداری کرده باشید. اگر به‌اشتباه روغن تهیه‌شده ناخالص و تقلبی باشد ممکن است به دلیل افزودنی‌های غیرمجاز یا مواد مضر به بدن شما آسیب بزند. مهمترین راه اطمینان از اصل بودن روغن خراطین، تهیه و خرید روغن خراطین اصل از مراکز معتبر است.

رنگ روغن خراطین چگونه است؟

رنگ روغن خراطین اصل معمولاً به رنگ قهوه‌ای و متمایل به قرمز است و چون دارای طبعی گرم است همیشه با مقداری سوزش همراه می‌باشد و این مورد کاملاً طبیعی است.

آیا روغن خراطین عوارض دارد؟

روغن خراطین حاصل روغن‌گیری از نوعی کرم به اسم ایزنفتیدا می‌باشد که در طبیعت موجود می‌باشد، در این روغن از ترکیب هیچگونه مواد شیمایی استفاده نشده‌است و کاملاً خالص می‌باشد که هیچگونه عوارضی ندارد.

آیا اثر روغن خراطین دائمی است؟

به‌طور کلی روغن‌های حجم دهنده طبیعی برای اثرگذاری به ۲/۵ الی ۳ ماه زمان نیاز دارند پس طبیعی است که روغن خراطین نیز ماندگاری بالایی داشته باشد ولی برای دائمی بودن اثر خراطین می‌توان به استفاده در دوره درمانی طولانی‌تر ۳/۵ الی ۶ ماه یا استفاده از روغن زالو بعد از تکمیل طول درمان ۳ ماه روغن خراطین اشاره کرد.

روغن زالو برخلاف روغن خراطین، برای تاثیر گذاری به زمان بیشتری نیاز دارد ولی ماندگاری آن نیز بیشتر از خراطین می باشد. برای همین ما به مشتریان خود پیشنهاد می‌کنیم پس از استفاده از روغن اصل خراطین، از روغن زالو برای تثبیت ماندگاری اثر خراطین استفاده کنند.

این عمل علاوه بر دائمی کردن ماندگاری اثر خراطین، به دلیل حجم دهنده بودن روغن زالو نتیجه بهتری نیز برای شما به همراه خواهد داشت.

نحوه نگهداری روغن خراطین چگونه است؟

خیلی از دوستان از نحوه نگهداری روغن خراطین می‌پرسند که خراطین رو باید تو یخچال نگه داریم یا غیره باید گفت که این روغن رو به هیچ عنوان در یخچال یا جلوی نور مستقیم خورشید نگه ندارید.

نور خورشید باعث از بین رفتن خواص روغن می‌شود، همچنین دمای پایین هم باعث ازبین رفتن اثرات شگفت‌انگیز این روغن خواهد شد، بهتر است روغن خراطین رو داخل کمد با دمای متعادل نگه دارید و حتماً پس از استفاده درب شیشه رو محکم بسته تا از ورود اکسیژن مداوم جلوگیری کنید.

تارا قهرمانی

تارا قهرمانی هستم، عاشق نویسندگی هستم و پنج ساله که تو حوزه های مختلف تکنولوژی، مد و فشن و... فعالیت میکنم. ممنون میشم نظرتون رو درمورد مقالاتی که نوشتم از قسمت درج دیدگاه بهم بگید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا