تکنولوژی

قفل دیجیتال از کجا بخریم

تکنولوژی هوش مصنوعی در سال های اخیر در جهت اسایش و بهبود سطح کیفی زندگی دارای پیشرفت های زیادی بوده است که تولید کنندگان را مجاب به استفاده از این تکنولوژی در تولیدات خود کرده است. قفل دیجیتال یکی از محصولات هوشمند است که تولیدکنندگان از این تکنولوژی برای افزایش امنیت و کارایی بیشتر قفل ها از آن استفاده کرده است.

در حال حاضر اکثر دستگاه‌هایی که به صورت روزانه از آنها استفاده می‌کنیم بر اساس همین تکنولوژی هوشمند تولید می‌شوند. در این مقاله ابتدا توضیح می‌دهیم که قفل دیجیتال چیست و چه مزایایی دارد؟ سپس 3 مجموعه معتبر را به شما معرفی خواهیم کرد که می‌توانید برای خرید جدیدترین و بهترین قفل‌ های دیجیتال موجود در بازار ایران به مجموعه ها مراجعه کنید.

قفل دیجیتال چیست

قفل دیجیتال یک قفل الکترومکانیکی است که برای انجام عملیات قفل و باز کردن قفل درب، هنگام دریافت درخواست از طریق صفحه کلید الکترونیکی، سنسور بیومتریک، کارت های RFID، بلوتوث یا Wi-Fi از طریق یک دستگاه تلفن همراه ثبت شده باشد.

قفل دیجیتال از نظر مکانیزم با قفل‌های مکانیکی تفاوت زیادی دارد. اولین و مهم‌ترین تفاوت بین قفل‌های دیجیتال و قفل‌های مکانیکی، عدم نیاز به کلیدهای فیزیکی برای قفل یا باز کردن درب می باشد. به همین خاطر به این محصولات، قفل بدون کلید یا keyless نیز گفته می‌شود.

در واقع کلید یک قفل دیجیتال، بسته به مکانیزم طراحی محصول می‌تواند یک کد، اثر انگشت، کارت،سیستم تشخیص چهره یا حتی یک نرم‌افزار روی موبایل شما باشد. این مکانیزم‌ها هم از نظر عملکردی دسترسی را ساده‌تر می‌کنند و هم نسبت به کلید فلزی امنیت بیشتری دارند.

موارد زیر مهم‌ترین مزایای استفاده از قفل دیجیتال روی درب ورودی ساختمان محسوب می‌شوند:

  • افزایش امنیت
  • دسترسی ساده‌تر به داخل ساختمان
  • امکان نظارت آسان بر روی ترددها
  • قابلیت قفل خودکار
  • قابلیت همگام‌سازی قفل با دیگر دستگاه‌های هوشمند
  • امکان تعریف کدهای ورود موقت
  • دریافت هشدار و نوتیفیکشن‌های مختلف روی گوشی همراه.

قفل دیجیتال خوب از کجا بخریم؟

در حال حاضر مجموعه‌های مختلفی در کشور در حوزه تولید و واردات انواع قفل دیجیتال در حال فعالیت هستند. اما برای اینکه بتوانید از کیفیت محصول و اصالت آن مطمئن شوید؛ باید مرکزی را برای خرید قفل دیجیتالی انتخاب کنید که از اعتبار کافی در این حوزه برخوردار بوده و بتوان به محصولات عرضه شده آن اطمینان کرد.

در ادامه 3 مجموعه کاملا حرفه‌ای را به شما معرفی خواهیم کرد که از این منظر نسبت به دیگر مراکز فعال در این حوزه از شهرت بیشتری برخوردار هستند و محصولات با کیفیت و درجه یکی را به مشتریان خود عرضه می‌کنند.

شرکت آداک لاک

گروه بازرگانی آداک لاک با چندین سال سابقه درخشان یکی از مجموعه‌های معتبر عرضه انواع قفل دیجیتال در کشور است. شما مشتریان عزیز می‌توانید برای خرید انواع قفل دیجیتال روی سابقه 40 ساله این مجموعه حساب باز کنید.

مرکز فروش قفل دیجیتال آداک یک مجموعه کاملا تخصصی است که تمام مراحل واردات، تولید، فروش و خدمات پس از فروش محصولات را زیر نظر بهترین و باتجربه‌ترین کارشناسان این حوزه پیگیری می‌کند. آداک لاک علاوه بر تامین نیاز بازار داخلی، در توزیع انواع قفل دیجیتال و هوشمند به بازارهای بین‌المللی به خصوص بازار پررونق کشورهای همسایه نیز موفقیت‌های بسیاری را کسب کرده است.

محصولات وارداتی و تولیدی این شرکت بزرگ، در حال حاضر به بازار کشورهایی مانند عراق و گرجستان ارسال شده و در این کشورها طرفداران بسیاری دارند.

کیفیت مناسب و ایده‌آل محصولات، استفاده از مرغوب‌ترین متریال در تمامی مراحل خط تولید، استفاده از طرح‌های جذاب و زیبا برای تولید محصولات، قیمت مناسب تولیدات و کالاهای وارداتی، دارا بودن مجوز فعالیت به عنوان نماینده رسمی بهترین کارخانجات تولید انواع قفل دیجیتال، بهره‌مندی از تجربه یک تیم حرفه‌ای در حوزه تولید و واردات و همچنین 36 ماه گارانتی معتبر محصولات در کنار 15 سال خدمات پس از فروش از جمله مهم‌ترین ویژگی‌های مثبت این مجموعه محسوب می‌شوند.

در این فروشگاه علاوه بر انواع قفل دیجیتالی درب، مجموعه کاملی از انواع قفل باشگاهی و قفل استخری برای عرضه به مشتریان وجود دارد. یکی از اصلی‌ترین مزایایی که خرید از این مجموعه به دنبال دارد؛ دسترسی به خدمات مختلف نصب و راه‌اندازی است.

از آنجایی که قفل‌های دیجیتالی در واقع یک نوع کالای الکترونیکی محسوب می‌شوند؛ نصب آنها نیاز به تخصص دارد. بسیاری از مشکلاتی که بعد از نصب برای قفل‌های دیجیتال ایجاد می‌شوند ناشی از نصب غیر اصولی هستند.

بنابراین بهتر است حتما کار تخصصی نصب را به یک فرد متخصص در این زمینه بسپارید. شما می‌توانید برای تعمیر قفل‌های آسیب دیده نیز روی تخصص و مهارت کارشناسان مجموعه ایران لاک حساب باز کنید.

شرکت ایران لاک

مجموعه ایران لاک نیز یکی دیگر از مراکز تخصصی است که انواع مختلف قفل دیجیتال را در اشکال و فرم‌های مختلف به مشتریان عرضه می‌کند. این شرکت علاوه بر عرضه انواع قفل دیجیتال، در حوزه واردات و فروش انواع گاو صندوق، دستگیره دیجیتال و چشمی دیجیتال نیز فعالیت دارد. تنوع بالایی از محصولات باکیفیت، اصلی‌ترین شاخصه مجموعه ایران لاک است.

در وب‌سایت فروشگاهی این شرکت تخصصی شما می‌توانید انواع قفل دیجیتال تولید شده توسط برندهای معتبر دنیا از جمله سامسونگ، فیلیپس، کاداس، میلر و… را پیدا کرده و برای خرید مستقیم آنها از طریق فروشگاه آنلاین این مجموعه نیز اقدام کنید.

شرکت آلوک

این شرکت فعالیت رسمی خود را از سال 1387 آغاز کرده و طی این سال‌ها توانسته مجموعه‌ای از محصولات بسیار عالی داخلی را با بهره‌گیری از قطعات ژاپنی به بازار معرفی کند. تمام قفل‌های الکترونیکی شرکت alock دارای گواهینامه‌های بین‌المللی بوده و با بهره‌گیری از به‌روزترین تکنولوژی‌ها تولید می‌شوند.

در کنار کیفیت بالای محصولات از ارائه خدمات پس از فروش گسترده و عالی، واردات و تولید بیش از 118 مدل از انواع قفل‌های دیجیتال، تولید محصولات با استفاده از قطعات باکیفیت ژاپنی، گارانتی 5 ساله بی قید و شرط تعویض، دارا بودن استانداردهای روز دنیا، انجام مراحل کامل کنترل کیفیت از جمله تست‌های فیزیکی، مکانیکی، تست‌های نمک و تست‌های فنی بردهای الکترونیکی روی تمامی محصولات، دوام بالا تولیدات و موفقیت در دریافت استانداردهای متعدد بین‌المللی به عنوان اصلی‌ترین شاخصه‌های مثبت این شرکت یاد می‌شود.

بهترین برند قفل دیجیتال

برند وی لاکبرند کاداسبرند آداک
برند کرانگبرند سامسونگیوکا yucca
برند میلربرند گیتمنبرند August

نتیجه گیری

تمامی این محصولات با تکیه بر کیفیت بالای تولید، جزء ایمن‌ترین قفل‌های دیجیتالی در بازار هستند و از نظر ظاهری نیز از طرح‌های متنوعی برخوردار می‌باشند.

همانطور که مشاهده می‌کنید؛ محصولات عرضه شده توسط این برندها همگی جزء بهترین‌ها هستند و از نظر تنوع و کیفیت نیز رتبه بسیار خوبی در بین کلیه محصولات موجود در بازار دارند.

تارا قهرمانی

تارا قهرمانی هستم، عاشق نویسندگی هستم و پنج ساله که تو حوزه های مختلف تکنولوژی، مد و فشن و... فعالیت میکنم. ممنون میشم نظرتون رو درمورد مقالاتی که نوشتم از قسمت درج دیدگاه بهم بگید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا