تکنولوژی

پاور بانک شیائومی چی بخرم

پاور بانک‌های برند شیائومی (Xiaomi Power Bank) به قدری جمع و جور هستند که بدون ایجاد احساس ناراحتی در جیب شما جا می‌شوند. آنچه واقعاً پاور بانک شیائومی را مورد توجه قرار می‌دهد، طراحی، قدرت یا ظرفیت آن نیست، بلکه قیمت‌های ارزان و باورنکردنی آن است.

اگر به دنبال پاور بانک شیائومی پر قدرت و با ظرفیت مناسب می گردید و در عین حال به زیبایی و قیمت مناسب هم اهمیت میدهید، برند شیائومی انتخابی مناسب برای شماست، اگر زیاد سفر می‌کنید و یا دوست دارید در مسیرتان فیلم ببینید و یا به موسیقی گوش دهید، حتما شما به یک پاور بانک جمع و جور و مناسب نیاز پیدا میکنید

در این مقاله برای شما ۵ مدل از پاور بانک با ظرفیت‌های کم یا زیاد و قیمت‌های مختلف را گردآوری کرده‌ایم تا شما با خیال راحت پاور بانک مناسب خود را انتخاب و خرید کنید.

اگر به دنبال یک پاور بانک با ظرفیت شارژ دهی بالا می‌خواهید که بتوانید چندین مرتبه تبلت و یا گوشی همراه خود را با آن شارژ کنید، حداقل به یک پاور بانک با ظرفیت بالای ۱۵۰۰۰ میلی‌آمپر نیاز دارید.

پاور بانک‌های برند شیائومی با ظرفیت بالا، معمولاً حدود ۱۶۰۰۰، ۲۰۰۰۰، و ۳۰۰۰۰ میلی‌آمپر ظرفیت دارند و نسبتاً سنگین و بزرگ هستند. اما اگر برای استفاده روزمره به پاور بانک احتیاج دارید، پاور بانک‌های شیائومی با ظرفیت کمتر از ۱۰۰۰۰ یا ۵۰۰۰۰ میلی‌آمپر را انتخاب کنید. این پاور بانک‌ها دارای وزن کمتری هستند و می‌توانند به باریکی و سبکی یک تلفن همراه باشند که میتواند به راحتی در جیب شماهم قرار بگیرد.

پاور بانک شیاومی (مدل PLM09ZM)

مدل PLM09ZM از سری پاور بانک های شیائومی، از باتری لیتیومی با ظرفیت ۱۰۰۰۰ میلی‌آمپر ساعت استفاده می‌کند. وزن این محصول ۲۴۳ گرم است و به شکل مستطیل طراحی و تولید شده‌است. طول آن ۱۴۷ میلی‌متر، عرض این پاور بانک ۷۱٫۲ میلی‌متر و ارتفاع آن ۱۴٫۲ میلی‌متر است. این محصول دارای وزن کم و ابعاد مناسب است و می‌توانید آن را به‌طور دائم در کیف یا جیب خود قرار دهید.

با خرید این محصول دیگر استرس خاموش شدن تلفن همراه، تبلت و سایر دستگاه‌های مشابه خود را در شرایط حساس نخواهید داشت. هنگام استفاده از شارژرهای فندکی، شارژرهای دیواری، پاور بانک‌ها و سایر شارژرهای مشابه، باید به شدت جریان خروجی و دستگاهی که قصد دارید باتری آن را شارژ کنید، توجه کنید. به عنوان مثال، برای شارژ باتری انواع تلفن‌های همراه، باید از شارژر با حداقل جریان خروجی ۱ آمپر استفاده کنید.

با این وجود، برای شارژ باتری تبلت، باید یک شارژر با حداقل جریان خروجی ۲ آمپر داشته باشید. می‌توانید از این محصول برای شارژ باتری انواع موبایل، تبلت، دوربین دیجیتال، روشن کردن چراق های LED و سایر لوازم الکترونیکی سازگار با این فناوری استفاده کنید.

روی بدنه این مدل از پاور های برند شیائومی یک نشانگر LED وجود دارد که وضعیت باتری را نشان می‌دهد. این بسته همچنین شامل یک کابل USB است که می‌توانید از آن برای شارژ باتری استفاده شده در پاور بانک استفاده کنید.

مشخصات فنی PLM09ZM

ابعاد۱۴٫۲×۷۱٫۲×۱۴۷ میلی‌متر
کلاس وزنی۲۰۰ تا ۴۰۰ گرم
ظرفیت۱۰۰۰۰ میلی‌آمپر ساعت
تعداد درگاه خروجی۲ عدد
فناوری شارژ سریع کوالکام (QC)دارد
میزان شارژ باترینشانگر LED
جنس بدنهفلز

پاور بانک شیائومی (مدل PLM18ZM)

پاور بانک های شیائومی یکی از برترین پاور بانک‌های قدرتمند در جهان هستند. پاور بانک‌های این شرکت مقرون به صرفه تر هستند. این مشکل علاوه بر طول عمر بالای این محصولات باعث محبوبیت بسیار بالای پاور بانک‌های شیائومی در بین مردم شده‌است. یکی از محبوب‌ترین پاور بانک‌های این شرکت سری Mi PowerBank است که به عنوان مدل اصلی پاور بانک شیائومی شناخته می‌شود. نسخه جدید سالانه منتشر می‌شود.

امسال سومین نسخه این پاور بانک Xiaomi Mi PowerBank 3 نام دارد که امکانات بهتری را نسبت به قبل به کاربر ارائه می‌دهد. Xiaomi Mi PowerBank 3 دارای دو پورت خروجی USB است که هریک با شدت و ولتاژ ۲ آمپر / ۵ ولت جریان دارند. این پورت‌ها همچنین قابلیت شارژ دستگاه‌های شما را با ۱۸ وات دارند. هر یک از پورت‌های USB می‌تواند تا ۱۸ وات برق را به صورت جداگانه به تلفن شما منتقل کند.

همچنین به دلیل وجود چیپست هوشمند در این پاور بانک، با اتصال دستگاه‌های خود به پاور بانک نسخه ۳ شیائومی، می‌توانید به راحتی تصور کنید که جریان زیادی را به دستگاه خود منتقل کنید؛ زیرا این چیپست قدرت مورد نیاز دستگاه را تشخیص می‌دهد و می‌تواند تا 2A / 5V قدرت و جریان خروجی داشته باشد. شیائومی همچنین فاصله چندانی با موج جدید پورت‌ها یعنی پورت Type-C ندارد و علاوه بر پورت معمولی Micro USB، یک پورت Type-C نیز برای شارژ پاور بانک نصب کرده‌است.

علاوه بر شارژ، پورت نوع C واقع در پاور بانک قابلیت خروجی دارد، همچنین قابلیت شارژ خود پاور بانک با توان ۱۸ وات نیز وجود دارد. یکی دیگر از ویژگی‌هایی که شیائومی برای Xiaomi Mi Power Bank 3 PLM18ZM در نظر گرفته‌است استفاده از QC3 یا ویژگی شارژ سریع است که در هر سه پورت خروجی گنجانده شده‌است و می‌توان به راحتی از آن استفاده کرد. علاوه بر این، با دو بار فشار دادن کلید پاور، وارد حالت ولتاژ پایین می‌شوید و می‌توانید با خیال راحت ساعت هوشمند و هندزفری خود را با آن شارژ کنید.

مشخصات فنی PLM18ZM

ابعاد۱۵۰x70x20 میلی‌متر
وزن۳۵۰ گرم
ظرفیت۲۰۰۰۰ میلی‌آمپر ساعت
تعداد درگاه خروجی۳ عدد
فناوری شارژ سریع کوالکام (QC)دارد
فناوری شارژ سریع Power Delivery (PD) دارد
میزان شارژ باترینشانگر LED
جنس بدنهپلاستیک

پاور بانک شیائومی (مدل Redmi)

پاور بانک شیائومی ردمی ۲۰۰۰۰ مدل PB200LZM دارای کابل شارژ ۲۵ سانتی‌متری است، این محصول با دو درگاه خروجی USB و پشتیبانی از پروتکل‌های مختلف شارژ سریع، بهترین همراه شما در خارج از منزل، محل کار یا مسافرت خواهد بود. ردمی پاور بانک با شارژ هوشمند خود می‌تواند به راحتی دو دستگاه را همزمان شارژ کند.

این محصول می‌تواند به‌طور خودکار و هوشمند ورودی مناسب برای هر دستگاه را در نظر بگیرد. این محصول با ابعاد ۲۷٫۳ × ۷۳٫۶ × ۱۵۰٫۵ میلی‌متر به راحتی قابل حمل و قابل حمل است. با Redmi Power Bank می‌توانید انواع گجت‌های هوشمند مانند دوربین، رایانه لوحی، تلفن و ساعت هوشمند را در طول روز شارژ کنید.

پاور بانک تلفن همراه شیائومی دارای سیستمی برای محافظت در برابر مشکلاتی از قبیل افزایش جریان، اتصال کوتاه، تغییرات دما و جریان ورودی و خروجی اضافی است. این پاور بانک از دو درگاه خروجی USB_A و دو درگاه ورودی USB-C و MicroUSB استفاده می‌کند. شایان ذکر است که حداکثر قدرت برای پورت ورودی 5V _2.1A و پورت خروجی آن 5.1 V_3.6A است. این محصول با گجت‌های مختلف هوشمند با دو پورت MicroUSB-TypeC سازگار است.

مشخصات فنی Redmi

ابعاد۲۷٫۳ × ۷۳٫۶ × ۱۵۰٫۵ میلی‌متر
وزن۴۷۰ گرم
ظرفیت۲۰۰۰۰ میلی‌آمپر ساعت
تعداد درگاه خروجی2 عدد
میزان شارژ باترینشانگر LED
جنس بدنهپلاستیک ABS

پاور بانک شیائومی (مدل PLM13ZM)

این پاور مجهز به دو پورت خروجی USB است که هر کدام دارای شدت جریان و ولتاژ برابر با ۲٫۱ آمپر / ۵٫۵ ولتاژ هستند. این پورت‌ها همچنین می‌توانند دستگاه‌های شما را به صورت جداگانه با ۱۸ وات قدرت شارژ کنند. هر دو پورت خروجی USB این قابلیت را دارند که سریع Qualcomm QuickCharge 3.0 را شارژ کنند.

با توجه به وجود چیپست هوشمند در این پاور بانک، با اتصال دستگاه‌های خود به پاور بانک شیائومی نسخه ۳، می‌توانید به راحتی تصور کنید که جریان زیادی را به دستگاه خود منتقل کنید؛ زیرا این چیپست قدرت مورد نیاز دستگاه را تشخیص می‌دهد و می‌تواند حداکثر قدرت و جریان خروجی تا 2.6 A / 5V داشته باشد.

شیائومی فاصله چندانی با موج جدید پورت‌ها یعنی پورت Type-C ندارد و علاوه بر پورت معمولی Micro USB، یک پورت Type-C نیز برای شارژ پاور بانک نصب کرده‌است.

در کنار درگاه‌ها، برق روشن یا خاموش است و LEDهای نشانگر وضعیت شارژ در یک منطقه قرار دارند. ابعاد این پاور بانک ۱۴۷٫۸ × ۷۳٫۹ × ۱۵٫۳ میلی‌متر و وزن آن در حدود ۴۵۰ گرم است. بدنه این باتری از آلیاژ آلومینیوم غیرقابل احتراق ساخته شده‌است. البته با ۹ لایه حفاظتی شامل پیشگیری از موج، جلوگیری از اتصال کوتاه، مقاومت در برابر دما و … هنگام استفاده از آن نگران نباشید.

مشخصات فنی PLM13ZM

ابعاد۱۴۷٫۸ × ۷۳٫۹ × ۱۵٫۳ میلی‌متر
وزن۴۵۰ گرم
ظرفیت۱۰۰۰۰ میلی‌آمپر ساعت
تعداد درگاه خروجی2 عدد
تکنولوژی Quick Charge 3.0دارد
میزان شارژ باترینشانگر LED

پاور بانک شیائومی (مدل PLM06ZM)

شیائومی یکی از شرکت‌های جانبی است که مشکل شارژ دستگاه‌های الکترونیکی در شرایط مختلف را با طراحی پاور بانک‌های مختلف حل کرده‌است. یکی از شارژرهای موبایل طراحی شده توسط این شرکت چینی مدل PLM06ZM با ظرفیت ۲۰۰۰۰ میلی‌آمپر ساعت است که باتری قابل حمل با ظرفیت زیاد است.

شارژر شیائومی دارای دو درگاه USB-A است که به کاربران امکان می‌دهد همزمان با این پاور بانک دو دستگاه مختلف را شارژ کنند. پورت ورودی Micro USB پاور بانک نیز برای شارژ این دستگاه هوشمند استفاده می‌شود. شارژر موبایل شیائومی را می‌توان سریع و سریع شارژ کرد. با توجه به ظرفیت زیاد باتری این پاور بانک، اگر کاربران بخواهند آن را به صورت عادی شارژ کنند.

زمان زیادی طول می‌کشد تا دستگاه به‌طور کامل شارژ شود. اما با عملکرد شارژ سریع، کاربران می‌توانند پاور بانک PLM06ZM را در زمان کمتری به‌طور کامل شارژ کنند. این شارژر در حالت عادی در ۱۰ ساعت و در حالت شارژ سریع در ۶٫۷ ساعت به‌طور کامل شارژ می‌شود. این پاور بانک دارای فناوری QC 3.0 است و بنابراین می‌تواند گوشی و تبلت شما را سریعتر شارژ کند.

مشخصات فنی PLM06ZM

ابعاد۱۴۹٫۵×۶۹٫۶×۲۳٫۹ میلی‌متر
وزن۳۵۸ گرم
ظرفیت۲۰۰۰۰ میلی‌آمپر ساعت
تعداد درگاه خروجی2 عدد
فناوری شارژ سریع کوالکام (QC)دارد
میزان شارژ باترینشانگر LED

تارا قهرمانی

تارا قهرمانی هستم، عاشق نویسندگی هستم و پنج ساله که تو حوزه های مختلف تکنولوژی، مد و فشن و... فعالیت میکنم. ممنون میشم نظرتون رو درمورد مقالاتی که نوشتم از قسمت درج دیدگاه بهم بگید.

یک دیدگاه

  1. سلام به همه
    من خودم پاوربانک شیائومی (مدل Redmi) رو خریدم و واقعا راضی هستم
    البته که شیائومی در همه محصولاتش بخصوص پاور بانک خیلی خوب، من حتی گوشی شیائومی می 11 آی رو خریدم و خیلی راضی هستم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا