تکنولوژی

گوشی شیائومی چی بخرم

گوشی شیائومی: این یک مارک شناخته شده‌است که در دنیای تکنولوژی از محبوبیت خاصی در بین علاقه مندان به تلفن برخوردار است و این به دلیل کیفیت بالا و قیمت مناسب آن است که شیائومی را به یک برند برجسته و شناخته شده تبدیل کرده‌است. با توجه به رقبای اصلی مانند سامسونگ و اپل، شیائومی موفق شده‌است وارد بازار جهانی تلفن شود و آن را در بین مصرف‌کنندگان محبوب کند.

شیائومی با تحریم شدن برند هواوی توانسته جایگاه خوبی کسب کند. امروزه درصد زیادی از خریداران گوشی از نظر کیفیت و کارایی مدل‌های شیائومی را به سایر برندها ترجیح می‌دهند و مهمترین قسمت قیمت است. البته تعداد بسیار زیاد مدل‌های شیائومی در بازار یکی از عواملی است که هنگام خرید و انتخاب گوشی باعث سردرگمی مخاطب می‌شود و موضوعات دیگر را در این مقاله پوشش داده و آنها را معرفی کنید.

بهترین گوشی شیائومی 2022

با توجه به اینکه در سال ۲۰۲۲ هستیم، بسیاری از طرفداران گوشی‌های شیائومی به دنبال جدیدترین مدل‌های این برند هستند و می‌خواهند بدانند گوشی‌های جدید چه ویژگی‌های منحصر به فردی دارند. جدیدترین گوشی‌های شیائومی که در اوایل سال ۲۰۲۲ توسط این برند عرضه شده‌اند، از سری Xiaomi 12 هستند.

در اواخر سال ۲۰۲۱، برند شیائومی در خط تولید خود، مدل‌های جدیدی از Pro, Lite, SE, T و… را تولید و در اوایل سال ۲۰۲۲ عرضه کرد. این برند در سال جاری مدل‌های X را نیز به مدل‌های خود افزوده‌است. هر کدام از این مدل‌ها دارای ویژگی‌های منحصر به فرد و قیمتی متفاوت هستند؛ اما با توجه به تحریم‌های موجود و بالا رفتن دلار قیمتی دقیقی برای این گوشی‌ها تعیین نشده‌است و ممکن است قیمت آنها روزانه دستخوش تغییر شود.

جدیدترین گوشی شیائومی 2022

جدیدترین مدل گوشی شیائومی که همه افراد منتظر عرضه شدن آن به بازار هستند، گوشی شائومی Xiaomi 12 Ultra (شیائومی ۱۲ اولترا) است. گفته شده که این گوشی در اوت ۲۰۲۲ عرضه می‌شود اما این فقط یک احتمال بوده و تاریخ دقیق عرضه آن مشخص نیست.

از ویژگی‌های Xiaomi 12 Ultra می‌توانیم به موارد زیر اشاره کنیم:

  • دارای باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپری
  • قابلیت شارژ سریع باتری ۱۰۰ وات
  • شارژ بی‌سیم با سرعت ۱۲۰ وات
  • دارای حسگر اثر انگشت
  • دارای ۳ لنز دوربین، یک دوربین ۱۹۲ مگاپیکسل و دو دوربین دیگر ۵۰ مگاپیکسل
  • دوربین جلو (سلفی) ۲۰ مگاپیکسل
  • دارا بودن قابلیت لرزش گیر الکترونیکی در هنگام فیلم‌برداری با دوربین جلو و عقب
  • سیستم عامل اندروید ۱۲
  • پردازنده مرکزی ۸ هسته ای
  • حافظه داخلی ۲۵۶ گیگابایت به همراه ۸ گیگابایت و ۱۲ گیگابایت رم، حافظه داخلی ۵۱۲ گیگابایت و رم ۱۲ گیگابایت
  • دو سیم کارته
  • مقاوم در برابر آب تا عمق یک متر
  • موجود در دو رنگ سفید و مشکی
  • و…

بهترین گوشی شیائومی از لحاظ دوربین 2022

برخی از افراد به کیفیت دوربین گوشی بسیار اهمیت می‌دهند و به دنبال بهترین گوشی شیائومی از نظر دوربین هستند. گوشی‌هایی که به تازگی عرضه شده‌اند، از لحاظ دوربین کیفیت بسیار بالاتری نسبت به نمونه‌های قبلی دارند و با گذشت زمان و پیشرفت تکنولوژی، کیفیت دوربین‌ها نیز بالاتر می‌رود.

گوشی شیائومی Xiaomi 12 Ultra از لحاظ دوربین بسیار با کیفیت تر از نمونه‌ها دیگر است اما تاریخ دقیق عرضه آن به بازار مشخص نیست. به همین دلیل بهترین گوشی‌های ۲۰۲۱ از لحاظ دوربین را به شما معرفی می‌کنیم. از بهترین نمونه‌هایی که در سال ۲۰۲۱ ساخته و روانه بازار شد، گوشی شیائومی مدل مدل MI11 بوده که دوربین آن بسیار با کیفیت تر از نمونه‌های قبلی است.

این گوشی در دسته تازه‌ترین گوشی‌های شیائومی جای دارد و بسیار از کیفیت خوبی برخوردار است. گوشی‌های دیگر شیائومی در بازار موجود است که در سال ۲۰۲۰ ساخته و عرضه شده‌اند. این گوشی‌ها نیز بسیار با کیفیت هستند. و از نمونه‌های جدید قیمت مناسب تری دارند.

پرفروش ترین گوشی های شیائومی 2021

Xiaomi Poco F3Xiaomi Mi 11
Xiaomi 11TXiaomi Poco X3 Pro
Xiaomi Mi 11 Lite 5GRedmi Note 9S
Xiaomi Poco X3 NFCXiaomi Mi 11 Ultra
Xiaomi Mi 10T ProXiaomi 11T Pro

بهترین گوشی شیائومی 2021

گوشی شیائومی مدل MI11، جدیدترین گوشی شیائومی است که در اواخر سال ۲۰۲۰ و در ابتدای سال ۲۰۲۱ معرفی و روانه بازار شده‌است. طراحی جذاب ماژول‌های دوربین، یکی از عمده‌ترین تغییرات مثبت گوشی شیائومی مدل MI11 به نسبت نسخه‌های قبلی خود است. این گوشی شیائومی در یکی از جذاب‌ترین بخش‌ها که مربوط به بخش دوربین است، عملکرد بی نظیری را داشته‌است.

لنز ۱۰۸ مگاپیکسلی با تثبیت کننده تصویر OIS مهمترین ویژگی دوربین بهترین گوشی شیائومی ۲۰۲۱ است که توانایی خیره کننده ای برای ثبت اجسام دارد. این لنز ۱۰۸ مگاپیکسلی از فناوری ذخیره انرژی ۴ در ۱ پیکسل استفاده می‌کند که وضوح لنز را هنگام عکاسی از سوژه‌ها افزایش می‌دهد.

یکی دیگر از ویژگی‌های کلیدی این گوشی شیائومی که توانست آن را به عنوان برترین و بهترین گوشی شیائومی در سال ۲۰۲۱ شناخته شود، استفاده از قوی‌ترین تراشه اسنپدراگون 855 5G است که بر روی برد ۵ نانومتری طراحی شده‌است.

باتری ۴۶۰۰ میلی‌آمپر ساعتی همراه با سرعت شارژ ۵۵ وات نقطه عطف این گوشی شیائومی است که باتری ۴۶۰۰ میلی‌آمپر ساعتی آن می‌تواند تلفن را برای یک روز کامل شارژ کند و همچنین شارژ سریع نیز به باتری تنها ۴۵ دقیقه دوام می‌آورد.

بهترین گوشی شیائومی از نظر مصرف‌کنندگان 2021

انتخاب بهترین گوشی شیائومی از دیدگاه مصرف‌کنندگان در بین مدلهای متعدد موجود در بازار، یکی از سوالاتی است که هنگام انتخاب و خرید هر مخاطبی می‌توان به آن پاسخ داد.

تجربه کاربران در ملاقات و استفاده از گوشی‌های شیائومی چراغ خوبی برای انتخاب بهترین گوشی است و با این حساب تجربه کاربری نشان می‌دهد که Redmi Note 9S از نظر نظر مصرف‌کننده به عنوان بهترین گوشی میان رده شیائومی شناخته می‌شود.

گوشی شیائومی مدل Redmi Note 9S

شیائومی ردمی نوت ۹ اس دارای صفحه نمایش ۶٫۷ اینچی با رزولوشن ۲۴۰۰ در ۱۰۸۰ پیکسل است که کیفیت صفحه نمایش خوبی را ارائه می‌دهد. این گوشی شیائومی یکی از دلایل تبدیل شدن به یکی از محبوب‌ترین گوشی‌های شیائومی است، باتری ۵۰۲۰ میلی‌آمپر ساعتی با سرعت شارژ ۱۸ میلی‌آمپر ساعت، که می‌تواند عملکرد پایدار را برای دو روز تضمین کند.

این باتری با ظرفیت بالا همچنین Redmi note 9s را از نظر طول عمر باتری به یکی از بهترین گوشی‌های شیائومی تبدیل کرده‌است. دوربین چهارگانه و قیمت بسیار مناسب Redmi Note 9S یکی دیگر از دلایل اصلی این است که این گوشی شیائومی بهترین گوشی است که توانست مردم را متقاعد به خرید و استفاده از این مدل گوشی شیائومی کند.

بهترین گوشی شیائومی از نظر دوربین 2021

دوربین یکی از اجزای جذاب برای انتخاب و خرید گوشی است که امروزه به دلیل پیشرفت چشمگیر لنزهای تلفن، مردم هنگام خرید گوشی به این لحظه توجه بیشتری می‌کنند. MI 11 بهترین گوشی پرچمدار شیائومی در سال ۲۰۲۱ است که به عنوان بهترین تلفن عکاسی شیائومی نیز شناخته می‌شود.

مدل MI 11 گوشی شیائومی: این بالاترین مدل گوشی شیائومی است که تاکنون عرضه شده است. این گوشی مجهز به یک دوربین سه گانه با لنز اصلی 108 مگاپیکسلی است و توانایی منحصر به فردی در ضبط سوژه دارد. دو لنز دیگر این گوشی شیائومی 13 و 5 مگاپیکسل هستند که به گرفتن عکس های دقیق تر از اجسام در حالت های مختلف کمک می کند.

پرفروش‌ترین گوشی شیائومی سال ۲۰۲۱

در پاسخ به سؤالی دربارهٔ پرفروش‌ترین گوشی شیائومی تا سال ۲۰۲۱، می‌توانیم چهار مدل Redmi Note 9S , POCO M3، POCO X3 ارائه دهیم که تا سال ۲۰۲۱ بیشترین فروش مدل‌های شیائومی را داشته‌است.

کدام مدل بهترین گوشی شیائومی سال ۲۰۲۰ است؟

شیائومی موفق شده‌است ضرب‌المثل معروف ایرانی مبنی بر ارزان بودن بی‌دلیل را شکست و محصولات عالی را در طبقه متوسط و در بخش پیشرو با قیمت بسیار مناسب در مقایسه با سایر مارک‌ها تولید کند. اما کدام گوشی شیائومی از نظر عملکرد و صرفه اقتصادی بهتر است، در زیر به آن اشاره می‌کنیم. پس با ما همراه باشید تا ۱۲ گوشی برتر میان رده و میان رده شیائومی را بشناسید.

گوشی شیائومی Mi Note 10 Pro

اگر به دنبال بهترین گوشی شیائومی هستید، باید Note 10 Pro را انتخاب کنید. Mi Note 10 Pro پرچمدار گوشی‌های شیائومی است که همان‌طور که در مشخصات ذکر شد مجهز به دوربین ۵ مگاپیکسلی با لنز اصلی ۱۰۸ مگاپیکسل است و یکی از بهترین لنزهایی است که تا به امروز در گوشی‌های هوشمند استفاده شده‌است. در کنار دوربین اصلی لنزهای دیگری مانند تله فوتو ۱۲ مگاپیکسلی و ۸ مگاپیکسلی وجود دارد که هر کدام به ترتیب دارای زوم اپتیکال 2x و 3.7x و زوم ترکیبی 5x هستند که به شما امکان می‌دهد روی سوژه خود فوکوس کنید. حفظ کیفیت

لنز فوق عریض یکی دیگر از لنزهای مورد استفاده در بهترین گوشی شیائومی است که برابر با ۲۰ مگاپیکسل است و به شما امکان می‌دهد بدون عقب‌نشینی و تغییر زاویه عکس‌های گروهی بگیرید. یک عکس بگیر. لنز پنجم نیز در این تلفن ماکرو قرار دارد که معادل ۲ مگاپیکسل است و به شما امکان می‌دهد از موضوعات خود در فاصله نزدیک عکس‌های حرفه ای بگیرید.

از دیگر ویژگی‌های برجسته این تلفن می‌توان به باتری با ظرفیت ۵۲۶۰ میلی‌آمپر ساعت اشاره کرد که با آن می‌توانید فیلم‌ها را به صورت جداگانه به مدت ۲۲:۲۰ ساعت، وبگردی ۱۲: ۳۲ ساعت و ۳۳ دقیقه گشت و گذار در اینترنت را تماشا کنید. ۳۴ ساعت مکالمه. این گوشی شیائومی علاوه بر باتری ۵۲۶۰ میلی‌آمپر ساعتی، مجهز به شارژ سریع ۳۰ واتی نیز می‌باشد که ۵۷ درصد شارژ مرده را در ۳۰ دقیقه پر می‌کند و باتری را در ۶۵ دقیقه به‌طور کامل شارژ می‌کند.

پردازنده هشت هسته ای Snapdragon 730G در کنار پردازنده گرافیکی Adreno 618 از ویژگی‌های دیگر این گوشی پرچمدار شیائومی می‌باشد که به اجرای بهتر و سریع تر برنامه‌ها و بازی‌ها کمک می‌کنند تا مخاطب بتواند بازی‌های خود را بدون لگ و وقفه اجرا کند. با وجود تمامی ویژگی‌هایی که این گوشی شیائومی دارد، در عین حال از قیمت بسیار مناسبی برخوردار می‌باشد و در واقعیت می‌توان گفت تنها، برند شیائومی است که گوشی بالا رده و پرچمدار آن را با قیمت زیر ۵۰۰ دلار خریداری کرد.

چه مدل گوشی شیائومی با قیمتی مناسب خریداری کنیم؟

همان‌طور که اشاره کردیم در سال ۲۰۲۰ خط تولید برند شیائومی گوشی‌های با کیفیتی را ساخت و عرضه کرد که یکی از این گوشی‌ها، شیائومی Mi Note 10 Pro است. این گوشی از لحاظ دوربین و باتری و دیگر مشخصات، بسیار با کیفیت بوده و اکثر مصرف‌کنندگان از این نمونه رضایت کامل دارند. گوشی شیائومی Mi Note 10 Pro از نظر قیمت، مناسبتر از گوشی‌های ساخته شده در سال ۲۰۲۱ و ۲۰۲۲ است و برای افرادی که به دنبال گوشی شیائومی با قیمتی مناسب تر هستند، بهتر است.

جمع‌بندی

گوشی‌های شیائومی در بین دیگر گوشی‌های موجود در بازار بسیار پر طرفدار هستند و مدل‌های زیادی از آنها در بازار وجود دارد. به همین دلیل پیش از خرید گوشی شیائومی، باید تحقیقات لازم را انجام داده تا بتوانید بهترین خرید را انجام دهید. در این مقاله سعی کردیم بهترین گوشی‌های شیائومی از سال ۲۰۲۰ تا ۲۰۲۲ را معرفی کنیم تا شما با آگاهی بیشتر خرید کنید.

تارا قهرمانی

تارا قهرمانی هستم، عاشق نویسندگی هستم و پنج ساله که تو حوزه های مختلف تکنولوژی، مد و فشن و... فعالیت میکنم. ممنون میشم نظرتون رو درمورد مقالاتی که نوشتم از قسمت درج دیدگاه بهم بگید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا