سلامت

افزايش سايز سينه در ٢١ روز

بزرگ کردن سینه و فرم خوب سینه یکی از خواسته‌های هر زنی است. از قدیم تا به امروز سینه‌های بزرگ نمادی از زیبایی و زنانگی زنان است و به همین دلیل ما راهی برای افزایش سایز سینه به شما پیشنهاد می‌کنیم تا علاوه برداشتن سینه‌های بزرگ و خوش فرم، از هرگونه عوارض جانبی رنج می‌برند.

سینه‌ها توده ای از غدد، چربی و بافت همبند هستند. استروژن و پروژسترون دو هورمون هستند که نقش مهمی در رشد سینه دارند. تغذیه و ژنتیک نیز نقش مهمی در اندازه سینه زنان ایفا می‌کند. سینه‌های کوچک علل مختلفی مانند علل هورمونی، کم‌کاری تیروئید، کاهش وزن بیش از حد ، ژنتیک و غیره دارند.

همان‌طور که در بالا ذکر شد، بسیاری از خانم‌ها دوست دارند سینه‌های بزرگ، خوش فرم و سفت داشته باشند. از نظر بسیاری، سینه‌های بزرگ و خوش فرم نشانه زیبایی، جذابیت و افزایش زنانگی است.

روش‌های بزرگ کردن سینه

به‌طور کلی روش‌های مختلفی مانند جراحی، کاهش وزن، قرص و … برای افزایش حجم و فرم سینه استفاده می‌شود که گاهی عوارض جبران ناپذیری نیز دارد. اما روغن زالو و روغن مشک در بین روشهای ذکر شده روشی بسیار مطمئن، ارزان و مؤثر است.

بهترین روش‌های بزرگ کردن سینه

  1. روغن خراطین اصل
    • افزایش سریع سایز سینه
    • فرم دهی سینه‌ها
    • جلوگیری از افتادگی سینه
  2. روغن زالو اصل برای بزرگ کردن سینه
    • حجم دهندگی قوی
    • برطرف کننده لک‌ها
    • ترمیم رشته‌های عصبی و رگ‌های آسیب دیده
    • جوان کننده و برطرف کننده چروک‌های عمیق

بزرگ کردن سینه با ورزش

پرس سینه

به پشت روی زمین دراز بکشید و پاها را صاف نگه دارید و وزنه ای را در هر دست نگه دارید (می‌توانید به جای آن از وسایل هم وزن استفاده کنید). وزنه‌ها را طوری بلند کنید که بازوها کاملاً بالای شانه‌ها و کف دست‌ها پشت شما باشد. شکم را قرار دهید. چانه خود را به سینه خود فشار دهید.

وزنه‌ها را کم کرده و کمی در اطراف قرار دهید تا آرنج‌ها به آرامی به زمین برخورد کنند. وزنه‌ها را دوباره بلند کنید و مراقب باشید که آرنج‌های خود را در این حالت قفل نکنید. شانه‌ها به هیچ وجه نباید از زمین بلند شوند. انجام این حرکت روی میز پرس سینه نتیجه بهتری خواهد داشت.

شنای سوئدی

  1. دست‌های خود را با فاصله از هم باز کنید و تمرین را شروع کنید. اگر به اندازه کافی تمرین کنید و ماهرتر شوید این تمرین را راحت‌تر و استانداردتر انجام می‌دهید.
  2. هنگام پایین رفتن دم و هنگام بالا رفنت بازدم کنید. این ورزش زمانی موثرتر خواهد بود که دست‌ها را با فاصلهٔ بیشتری از هم قرار دهید.
  3. این تمرین را سه بار و هر بار دوازده مرتبه انجام دهید.

شنای زنانه (شنای زانو)

  1. روی زانو بنشینید و وزن خود را با دو زانو حفظ کنید.
  2. کف دست‌های خود را روی زمین قرار دهید.
  3. مطمئن شوید که هر دو دست صاف و آرام هستند.
  4. بدن خود را از طریق سینه و عضلات دوسر بالا و پایین ببرید.
  5. ده بار شنا انجام دهید و برای سی ثانیه استراحت کنید.
  6. این حرکت را سه مرتبه انجام دهید و به تدریج وقتی که قوی‌تر شدید، تکرار آن را افزایش دهید.

پانچ ضربدری با دمبل

دمبل‌ها را با هر دو دست نگه دارید و یک پا را جلوتر از پای دیگر قرار دهید و انگشتان پای خود را به جلو قرار دهید. هر دو زانو را خم کنید. در حالی که آرنج‌های خود را کمی خم کرده‌اید، بازوهای خود را در دو طرف باز کنید و کف دست‌ها رو به جلو و دمبل‌ها را درست بالای ارتفاع شانه قرار دهید. مشت راست خود را به سمت جلو و کمی به سمت چپ پرتاب کنید تا در مرکز قفسه سینه قرار گیرد و در عین حال کف دست خود را پایین بیاورید. مشت راست را به حالت اول برگردانید و این بار مشت چپ را به جلو و به سمت راست پرتاب کنید و مشت چپ را به حالت اول برگردانید.

کشش در حالت پلانک

در حالت پلانک (Plank) قرار بگیرید، کف دست‌ها روی زمین قرار داشته باشند، کمر پایین‌تر از شانه باشد و بدن، از سر تا پاشنهٔ پا، در یک خط راست قرار داشته باشد. دست راست را بلند کنید و جلوی خود قرار دهید. دست را روی زمین بگذارید و دست چپ را بلند کنید. دست چپ را صاف کنید و جلوی خود قرار دهید و سپس، روی زمین قرار دهید.

نکات مهم در حرکت پلانک:

یکی از رایج‌ترین اشتباهات در حرکت پلانک، ایجاد قوس در ناحیه کمر است. زمانی که عضلات شما خسته می‌شوند، معمولاً اجازه می‌دهید که قسمت میانی بدن شما به سمت زمین بیاید و باعث شود پشت شما از حالت تراز خارج شود. اگرچه این خطا به یکباره باعث آسیب فوری نمی‌شود، اما این حرکات اشتباه به مرور باعث ایجاد فشار در ناحیه کمر می‌شود و درنهایت منجر به کمردرد خواهد شد.

نگاه کردن به آیینه یا ساعت در طول انجام حرکت ممکن است به شما کمک کند تا فرم بدن خود را حفظ کنید اما در عین حال می‌تواند بدن شما را از قرارگیری در یک خط مستقیم خارج کند.

اگر در هنگام حرکت پلانک باسن شما به سمت زمین بیاید نشان دهنده ضعف بدن شما است و بدنتان از قدرت کافی برخوردار نیست.
هر چه زمان حرکت پلانک بیشتر می‌شود بدن شروع به لرزیدن می‌کند در این هنگام حالت بدن خود را چک کنید. ممکن است در این حالت شانه‌های شما حالت قوز کرده باشد که این مسئله به گردن شما فشار می‌آورد.

چگونه سايز سينه را افزايش دهيم؟

افزایش سایز سینه برای بسیاری از خانم ها نمادی از زیبایی محسوب می شود. بیشتر خانم ها می خواهند بدنی کامل داشته باشند و به همین دلیل ممکن است آن ها به دنبال راهکارهای خانگی برای افزایش سایز سینه خود باشند. که در این مقاله ما بهترین روش های افزایش سایز سینه را معرفی کرده ایم

راه های بزرگ کردن سینه چیست؟

روغن خراطین اصل، روغن زالو اصل، پرس سینه، پانچ ضربدری و…

تارا قهرمانی

تارا قهرمانی هستم، عاشق نویسندگی هستم و پنج ساله که تو حوزه های مختلف تکنولوژی، مد و فشن و... فعالیت میکنم. ممنون میشم نظرتون رو درمورد مقالاتی که نوشتم از قسمت درج دیدگاه بهم بگید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا