دنیای مد

چی بپوشم لاغر دیده بشم

هر شخصی، صرف نظر از سطح اقتصادی و اجتماعی، همیشه به ظاهر دلپذیر و اندامی متناسب علاقه دارند. بستگی به جنسیت ندارد. آقایان نیز باید متناسب دیده شوند. همان‌طور که قبلاً گفتیم، ممکن است افراد بدن محکمی نداشته باشند و اصطلاحاً چاق هستند، اما اگر به لباس و استایل خود توجه کنند، می‌توانند چند اندازه لاغرتر و همچنین با اندامی محکم به نظر برسند. ما به این س ofال از زنان قد بلند پاسخ می‌دهیم که چه چیزی بپوشند تا لاغر به نظر برسند:

برای لاغر دیده شدن چه سایزی باید بپوشم

همان‌طور که در مبحث چگونگی لاغرتر نشان دادن گفتیم، همیشه سعی کنید لباسی متناسب با اندام خود بپوشید. از لباس‌های بزرگتر یا بزرگتر از اندام خود استفاده نکنید تا لاغرتر به نظر برسید. پس چی بپوشم؟ پاسخ این است که دقیقاً اندازه بدن خود را بپوشید. ترفند پوشیدن لباس‌های تنگ برای شلوغ تر و گشادتر به نظر رسیدن شکم و ران‌های من قابل مشاهده نیست، برعکس عمل می‌کند. لباس تنگ، نواقص اندام‌ها را بیشتر نمایان می‌کند و لباس‌های گشاد نشان می‌دهد که اندام‌ها صاف و یکنواخت هستند که در نظر بیننده نامتعادل به نظر می‌رسد.

برای لاغری لباس چه طرحی بپوشم

برای باریک به نظر رسیدن چه طرحی باید بپوشم؟ ما قبلاً در مورد تأثیر طراحی بافت بر زیبایی بدن صحبت کرده‌ایم. برای خانم‌های چاق و درشت اندام، اندازه لباس‌ها ساده است و هیچ الگویی وجود ندارد، اما اگر نیاز به استفاده از پارچه‌های طرح دار دارید، پارچه‌هایی با خطوط و نقش‌های عمودی بسیار مناسب هستند. خانمهایی با سایزهای بزرگ اگر از پارچه‌های گلدار خوشتان می‌آید، از پارچه‌هایی با گلهای کوچک و مداوم استفاده کنید تا طرح پارچه برای بیننده قابل مشاهده باشد، یا از لباس‌هایی استفاده کنید که در قسمت بالا و پایین لباس، گلهای پارچه ای دارند.

شلوار چی بپوشم؟ لگ، گشاد یا راسته

لگ یا شلوار؟ راسته یا گشاد؟ چی بپوشم؟ پاسخ این سؤال نوع پوشش قسمت بالایی بدن شماست. ما قبلاً هنگام خرید لباس‌های بزرگ گفتیم که زنان چاق نیز می‌توانند شلوار چسبان بپوشند، اما این تحت شرایط خاصی امکان‌پذیر است. اگر بلوز کوتاهی می‌پوشید و نیم تنه ضخیم پایینی دارید، بهتر است از شلوار پهن یا پاهای پهن استفاده کنید. شلوار کفش نمونه خوبی برای شماست. اگر بالاتنه شما زیر ران شما است، استفاده از شلوار و شلوار مناسب است، به شرطی که از رنگ‌های تیره در قسمت پایین‌تنه استفاده کنید. اگر لباس‌های شما بلند است، بهتر است از پا استفاده کنید. در هر صورت، اگر شکم بزرگی دارید، شلوار را به بالای شکم بکشید.

کفش های پاشنه بلند بپوشید

ترفندی در اینجا وجود دارد که به کشیده و لاغرتر دیده شدن شما کمک می‌کند. به هنگام انتخاب دامن کوتاه، شلوارک یا پیراهن انتخاب پاشنه بلند را فراموش نکنید. ومپ چیست؟ کفش‌های پاشنه بلندی که از قسمت ساق پا تا نزدیکی انگشتان باز بوده و پوست شما را به نمایش می‌گذارد و احتمالاً فشار زیادی را هم به پای شما اعمال می‌کند. لطفاً یه جفت متناسب با پوست خود را انتخاب کنید تا لاغرتر دیده شدن شما را بیشتر القا کند.

وقتی صحبت از کفش پاشنه بلند می‌شود منظور کفش‌هایی نوک تیز است که دارای پاشنه‌های ۲ و نیم اینچ و باریک هستند، اما اگر در این کفش‌ها راحت نیستند، از پاشنه‌های بلند آن صرف نظر کنید، چون هیچ چیز ارزش راحتی شما را ندارد.

رنگ مشکی بپوشید

پوشیدن یک دست یک رنگ، قدیمی‌ترین ترفند لاغرتر دیده شدن است و دلیل خوبی هم دارد: به ایجاد یک خط عمودی بلند کمک می‌کند. در حالی که استفاده از مشکی سر تا پا موثرترین و شیک‌ترین گزینه است، سایر رنگ‌های تیره نیز به خوبی کار می‌کنند، مانند سرمه‌ای، جیگری و سبز.

می‌توانید از لباس‌هایی که دارای خطوط مورب و عمودی هستند هم استفاده کنید اما از لباس‌هایی که دارای سایه‌هایی مثل بژ هستند، دوری کنید.

پارچه‌هایی با خط‌های عمودی بپوشید

دومین ترفند قدیمی کتاب: نوارهای عمودی خطوط طولانی ایجاد می‌کنند، بنابراین باعث می‌شوند لاغرتر به نظر برسید. در حالی که ما در مورد راه راه صحبت می‌کنیم، این ذهنیت مد رایج است که خطوط افقی می‌تواند شما را پهن‌تر نشان دهد. بله، پوشیدن یک لباس تنگ و بدن نما که دارای خطوط افقی است ممکن است کمی سخت باشد، اما چیزهایی مانند پیراهن راه راه و برتونی کاملاً متناسب و فرورفته در شلوار جین تیره یا دامن متناسب، همه را تملق می‌دهد.

لباس زیر متناسب بپوشید

می‌دانستید مشکل چاق‌تر دیده شدن ۷۵ درصد خانم‌ها این است که از لباس زیری با اندازه نامتناسب استفاده می‌کنند؟ آویزون بودن قسمت سینه می‌تواند به پهن‌تر دیده شدن شما بیافزاید، اما اگر فضای مناسبی بین سینه تا کمر باشد شما لاغرتر دیده خواهید شد.

تارا قهرمانی

تارا قهرمانی هستم، عاشق نویسندگی هستم و پنج ساله که تو حوزه های مختلف تکنولوژی، مد و فشن و... فعالیت میکنم. ممنون میشم نظرتون رو درمورد مقالاتی که نوشتم از قسمت درج دیدگاه بهم بگید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا