دکوراسیون

یخچال دوقلو چی بخرم

انتخاب یخچال دوقلو یکی از مهم‌ترین انتخاب‌ها در زمان خرید جهیزیه و یا حتی در زندگی مشترک می باشد. یخچال فریزر نقش مهمی در نگهداری مواد غذایی‌دارد و باید یخچال مناسبی را خریداری کنیم.

همان‌طور که می‌دانید برندها و مدل‌های مختلفی از یخچال‌های دوقلو در بازار وجود دارد که هر کدام ویژگی‌ها و طراحی‌های خاص خودشان را دارند. در این مطلب قصد داریم شما را با چند نمونه از یخچال‌های دوقلو آشنا کنیم که می‌توانید همگی را به راحتی از بازار تهیه و خریداری نمایید. پس با ما همراه باشید.

پیشنهاد میکنم حتما مقاله یخچال چی بخریم را بخوانید!

یخچال و فریزر دوقلو سامسونگ مدل RZ32M7120WW-RR39M7310WW

بسیاری از ما سامسونگ را با گوشی‌های هوشمند و یا تلویزیون‌های باکیفیتش می‌شناسیم. اما این برند یخچال‌های باکیفیتی هم تولید می‌کند که می‌تواند اکثر مدل‌هایش را از بازارهای داخلی‌مان تهیه کرد.

یکی از این موارد یخچال و فریزر دوقلو سامسونگ مدل RZ32M7120WW-RR39M7310WW است که امکانات متعددی دارد. این یخچال فریز در دو رنگ سفید و نقره‌ای موجود بوده که می‌توانید بر اساس نیاز،‌ سلیقه و یا طراحی آشپزخانه‌تان یکی از این دو رنگ را انتخاب کنید. این یخچال از ظرفیت داخلی زیادی برای نگهداری انواع مواد غذایی برخوردار است.

شما می‌توانید مواد غذایی که از حجم زیادی برخوردار هستند را بدون مشکل در کنار هم، داخل یخچالتان قرار دهید. انتخاب این یخچال می‌تواند برای کسانی که تعداد اعضای خانواده‌شان زیاد بوده و یا مهمانی‌های متعددی برگزار می‌کنند، بسیار مناسب باشد. چرا که هرگز با کمبود جا برای مواد غذایی‌تان مواجه نخواهید شد.

این یخچال از تکنولوژی جدیدی برخوردار بوده و کاملا ضد برفک است. در نتیجه، دیگر هرگز با برفک در یخچالتان مواجه نخواهید شد. این یخچال فریزر با ثابت نگه داشتن دمای خنک در محفظه داخلی، باعث تازه‌تر ماندن مواد غذایی‌تان در دراز مدت خواهد شد.

مشخصات کلی محصول

نمودار مصرف انرژیA+
نوع یخچالیخچال فریزر دوقلو
وزن79 کیلوگرم
گنجایش یخچال400
گنجایش فریز300

یخچال و فریزر دوقلو سوزوکی مدل ROG 342 DSIR

این یخچال فریزر یکی از بهترین برندها در داخل کشورمان است که هم از طراحی زیبا و هم امکانات متنوعی برخوردار است. یکی از نقاط قوت یخچال و فریزر دوقلو سوزوکی مدل ROG 342 DESIR موتور اینورتر آن است.

این موتور فقط با یک بار روشن شدن قادر است با دو متغیر دمای داخل یخچال را به خوبی تنظیم نماید. این ویژگی باعث شده تا موتور دائما در حال خاموش شدن و یا روشن شدن برای انجام کار خود نباشد.

با این وجود یخچال و فریزر دوقلو سوزوکی مصرف برق بهینه‌ای داشته و در رده مصرف A++ قرار دارد. این محصول بسیار جادار بوده و می‌تواند از مواد غذایی‌تان در دراز مدت به خوبی نگهداری کند.

مشخصات کلی محصول

نمودار مصرف انرژیA++
نوع یخچالیخچال فریزر دوقلو
نوع مقاومت در برابر برفکنوفراست
گنجایش یخچال645
گنجایش فریز300

یخچال و فریزر دوقلو 40 فوت دیپوینت مدل D5i

یخچال فریزر دیپوینت یکی از برندهای خوش‌ساخت داخلی است که امکانات متنوعی دارد. این یخچال طراحی زیبایی داشته و در سه رنگ سفید، نقره‌ای و سفید چرمی در بازار داخل کشورمان موجود است.

کیفیت این یخچال فریزر در حد رقبای خارجی‌اش بوده و می‌تواند بحث نگهداری از مواد غذایی‌تان را به خوبی تضمین نماید. این یخچال فریزر دوقلو دارای یک موتور اینورتر خطی کم مصرف است که یک دمای مناسب و ثابت را فراهم می‌کند.

یخچال فریزر دوقلوی دیپوینت با ظرفیت 330 لیتر برای یخچال و همچنین ظرفیت 277 لیتر برای فریزر، فضای مناسب و کافی جهت نگهداری از انواع مواد غذایی دارد.

مشخصات کلی محصول

نمودار مصرف انرژیA+
نوع یخچالیخچال و فریزر دوقلو
وزن153 کیلوگرم
نوع مقاومت در برابر برفکنوفراست
گنجایش یخچال330
Electro Unique ES23

یخچال و فریزر دوقلو 38 فوت الکترواستیل مدل Electro Unique ES23

این یخچال دوقلو هم از طراحی زیبا و هم امکانات متنوعی ساخته شده است. در بازار داخلی سه رنگ مختلف از این یخچال،‌ یعنی سفید، سفید چرمی و تیتانیومی وجود دارد که می‌توانید بسته به سلیقه و طراحی آشپزخانه‌تان، هر کدام را که خواستید خریداری نمایید.

حجم و فضای داخلی این یخچال برای نگهداری انواع مواد غذایی مناسب است. یکی از نقاط قوت این یخچال، مربوط به موتور آن می‌شود.

چرا که یخچال و فریزر دوقلو 38 فوت الکترواستیل از یک موتور و کمپرسور ایتالیایی نوع ACC ساخته شده است. این یخچال مصرف انرژی بهینه داشته و می‌تواند دمای ثابت و کاملا مناسبی را برای نگهداری مواد غذایی،‌ فراهم کند.

مشخصات کلی محصول

نمودار مصرف انرژیA
نوع یخچالدوقلو
وزن171 کیلوگرم
نوع مقاومت در برابر برفکنوفراست
گنجایش یخچال385

یخچال و فریزر دوقلو 38 فوت اسنوا مدل S5-1190SS S6-1190SS

اسنوا یکی از برندهای داخلی نام‌آشنا در کشورمان است که محصولات متعددی تولید می‌کند. یکی از این موارد یخچال و فریزر دوقلو 38 فوت اسنوا مدل S5-1190SS S6-1190SS بوده که هم ظاهر زیبایی داشته و هم از امکانات متنوعی برخوردار است.

سه رنگ متنوع از این یخچال دوقلو در بازار وجود دارد. یعنی شما می‌توانید رنگ‌های استیل، سفید براق، سفید متالیک را انتخاب کنید. این یخچال بسیار جادار بوده و برای نگهداری انواع مواد غذایی کاملا مناسب است. این یخچال از موتور قوی برخوردار بوده و می‌تواند یک دمای ثابت و مطلوب را برای نگهداری انواع مواد غذایی فراهم کند.

مشخصات کلی محصول

نمودار مصرف انرژیA+
نوع یخچالدوقلو
وزن140 کیلوگرم
نوع مقاومت در برابر برفکنوفراست
گنجایش یخچال387

یخچال و فریزر دوقلو 32 فوت هیمالیا مدل پانومراپلاس NF280p-NR440p – A

هیمالیا یکی دیگر از برندهای معروف بازار داخلی‌مان است. این یخچال دارای یک یخ‌ساز و آب‌سردکن اتوماتیک بوده و همچنین یک سیستم عیب‌یابی هوشمند هم دارد.

کنترل رطوبت در این یخچال بسیار خوب بوده و میوه سبزیجات در آن ماندگاری طولانی‌مدتی خواهند داشت. این موضوع به خاطر محفظه‌های نگهداری مخصوص میوه و سبزیجات است که در این یخچال وجود دارد.

از طرفی دیگر، سایر مواد غذایی هم در این یخچال به صورت طولانی‌ مدت سالم خواهند ماند. از طرفی دیگر،‌ این یخچال دارای فیلتر تصفیه آب بوده که می‌تواند آب آشامیدنی تصفیه شده را در اختیار کاربران قرار دهد.

مشخصات کلی محصول

نمودار مصرف انرژیB
نوع یخچالیخچال و فریزر دوقلو
نوع مقاومت در برابر برفکنوفراست
گنجایش یخچال402
گنجایش فریزر210

یخچال و فریزر دوقلو 34 فوت پارس مدل PRH17631EW/W-FRZNF170

پارس یکی از برندهای نام آشنای ایرانی بوده که چند دهه سابقه تولید انواع لوازم خانگی را دارد. این یخچال، نسبت به سایر یخچال‌های دوقلوی دیگر در بازار،‌ قیمت مقرون‌به‌صرفه‌ای دارد.

این محصول دارای آب‌سردکن بوده و فریز آن هم بدون برفک است. یخچال فریزر دوقلو پارس با مصرف بهینه انرژی می‌تواند یک دمای ایده‌آل برای نگهداری انواع مواد غذایی را فراهم کند.

این محصول همچنین دارای یک فیلتر ضد باکتری و بوگیر هم هست. محفظه داخلی یخچال دارای 6 طبقه مجزا برای نگهداری انواع مواد غذایی است. برای این محصول یک سیستم خنک‌کننده سریع و همچنین سیستم هشدار افزایش دما هم در نظر گرفته شده است.

مشخصات کلی محصول

نمودار مصرف انرژیمصرف بهینه
نوع یخچالیخچال و فریزر دوقلو
نوع مقاومت در برابر برفکنوفراست
گنجایش یخچال402
وزن140 کیلوگرم

یخچال و فریزر دوقلو 40 فوت امرسان مدل دیاموند RH20D-FN20

این یخچال فریزر دوقلو یکی از بهترین برندهای بازار بوده که از طراحی و امکانات خوبی برخوردار است. هر کدام از یخچال‌ها 20 فوت بوده که جمعا فریزر با یخچال 40 فوت می‌شوند. روی درب یخچال یک پنل دیجیتالی جهت تنظیمات بیشتر تعبیه شد است.

این محصول در رده مصرف انرژی A قرار داشته و می‌تواند با مصرف بهینه‌ای که دارد دمای مطلوب را برای نگهداری انواع مواد غذایی فراهم کند. مدل دیاموند در یخچال‌های امرسان از فضای داخلی مناسب برای نگهداری مواد غذایی برخوردار است.

به طور کلی دو رنگ سفید و طوسی از این یخچال و فریزر دوقلو ر بازار وجود دارد که می‌توانید طبق طراحی آشپزخانه و سلیقه‌تان، هر کدام که خواستید انتخاب کنید.

مشخصات کلی محصول

نمودار مصرف انرژیA
نوع یخچالدوقلو
نوع مقاومت در برابر برفکنوفراست
گنجایش یخچال384
وزن160 کیلوگرم

یخچال و فریزر دوقلو 36 فوت دیپوینت مدل Explore

یخچال و فریزر دوقلو 36 فوت دیپوینت با 2 رنگ سفید و نقره‌ای، هم از طراحی زیبا و هم امکانات متنوع برخوردار است. این یخچال بسیار جادار بوده و مناسب نگهداری انواع مواد غذایی است. شما می‌توانید انواع مواد غذایی‌تان را بدون نگرانی بابت کمبود جا در این یخچال قرار دهید.

این یخچال از تکنولوژی جدیدی ساخته و شده و به هیچ عنوان برفک نخواهد زد. در نتیجه، می‌توانید برای همیشه با مشکل برفک زدن در این یخچال خداحافظی کنید. از دیگر مشخصات این محصول مربوط به دستگاه سردکن و همچنین یخ‌ساز اتوماتیک است. یخچال دوقلو 36 فونت دیپوینت مصرف بهینه‌ای داشته و در رده A قرار دارد.

مشخصات کلی محصول

نمودار مصرف انرژیA
نوع یخچالدوقلو
نوع مقاومت در برابر برفکنوفراست
گنجایش یخچال450
گنجایش فریزر340

کلام آخر

در این مقاله بهترین برندهای خارجی و داخلی یخچال فریزر دوقلو را برایتان معرفی کردیم. هر کدام از این مدل‌ها ویژگی‌های خاص خودشان را داشته و از لحاظ طراحی و شکل ظاهری هم با یکدیگر متفاوت هستند.

از طرفی دیگر، بسته به برند و یا امکانات یخچال، قیمت هر کدام هم با یکدیگر متفاوت بوده که می‌توانید با بررسی بیشتر قیمت‌ها نسبت به بودجه و نیازتان اقدام به انتخاب یخچال فریزر دوقلو کنید.

تارا قهرمانی

تارا قهرمانی هستم، عاشق نویسندگی هستم و پنج ساله که تو حوزه های مختلف تکنولوژی، مد و فشن و... فعالیت میکنم. ممنون میشم نظرتون رو درمورد مقالاتی که نوشتم از قسمت درج دیدگاه بهم بگید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا